Sustavi potpora za vozača

  


IQ.DRIVE Travel Assist

Ako se odlučite za IQ.DRIVE Travel Assist1, novi Polo bit će opremljen kapacitivnim kolom upravljača: zahvaljujući površini osjetljivoj na dodir može samostalno prepoznati imate li u svakom trenutku vozilo "u rukama", i to ne samo u prenesenom značenju. IQ.DRIVE Travel Assist pobrinut će se za iznimnu udobnost u vožnji tako što će vam pomoći u monotonim i napornim situacijama u vožnji2. IQ.DRIVE Travel Assist može osobito na autoputu i dobro uređenim brzim cestama umjesto vas zadržavati vozilo na voznom traku i održavati brzinu te paziti na razmak od vozila ispred vašeg2.

 


Automatska regulacija razmaka ACC

Opcijska automatska regulacija razmaka ACC1 može vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine (do 210 km/h) i razmaka od vozila ispred.3 Tako u zastoju vaš novi Polo može automatski kočiti i ponovno krenuti (uz opcijski automatski mjenjač DSG). ACC se u kombinaciji s opcijskim navigacijskim sustavom može proširiti prediktivnom regulacijom brzine i potporom za vožnju zavojima.4 Tako će vam biti pružena podrška u sprečavanju prekoračenja brzine preuzimanjem službenih ograničenja brzine.3  Sustav k tomu na temelju navigacijskih podataka o dionici može prilagoditi brzinu vlastitog vozila zavojima, križanjima (skretanjima) i kružnim tokovima.3

 


Potpora upravljanja pri parkiranju „Park Assist“ uključujući pomoć pri parkiranju

Novi Polo s opcijskom potporom upravljanja pri parkiranju "Park Assist"5  uključujući pomoć pri parkiranju neće vam u prolasku samo reći je li parkirno mjesto dovoljno veliko - nego će i samostalno parkirati umjesto vas.3  Vi samo upravljate papučicom spojke, gasa i kočnice te promatrate okolinu.3  Ostalo će on sam učiniti.

  • Senzori registriraju prikladna parkirna mjesta (do maks. 40 km/h).
  • Za ulazak u bočna parkirna mjesta potrebna je barem dužina vozila plus 80 cm razmaka za manevriranje, dok je za izlazak iz bočnih parkirnih mjesta potrebno barem 25 cm ispred i iza vozila.
  • Za okomita parkirna mjesta mora postojati razmak od minimalno 35 cm s obje strane.

 


Potpora pri promjeni voznog traka „Side Assist“

Potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" preko LED žaruljice u vanjskim zrcalima prikazuje druga vozila u mrtvom kutu i vozila koja se kreću iza vas na udaljenosti do 50 metara.2 Ako uključite žmigavac radi promjene voznog traka, sustav može izračunati bi li jedno od tih vozila predstavljalo opasnost za vas zbog svog položaja i brzine - te vas po potrebi upozoriti uočljivim treperenjem žaruljice.

 


Sustav proaktivne zaštite putnika

Opcijski dostupan sustav proaktivne zaštite putnika pazi na vas. On može unaprijed prepoznatiopasne situacije s potencijalom za sudar te ovisno o situaciji automatski poduzeti pojedinačne preventivne mjere ili nekoliko njih.³

  • Prozori i pomični krov zatvaraju se skoro do kraja kako bi se optimiziralo djelovanje zračnih jastuka,
  • prednji sigurnosni pojasevi brzo se zatežu kako bi fiksirali vozača i suvozača,
  • a uređaj za svjetlosno upozorenje aktivira se nakon/tijekom kritične situacije (primjerice tijekom zanošenja)

Sastavni dio opcijskog paketa IQ.DRIVE

U okviru granica sustava. Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.

U okviru granica sustava.

Bit će dostupno kasnije.

Sastavni dio opcijskog paketa sustava potpora za vozača

Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuje 25% PDV-a. Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Novi Polo

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim