Potrošnja automobila može odstupati od podataka koje navodi proizvođač. Stoga se podaci utvrđeni na osnovu "Novog europskog ciklusa vožnje (NEFZ) vrlo često kritiziraju. Razlog tome je da realna potrošnja jako ovisi o individualnom ponašanju u vožnji i opremi vozila. Primjerice o tome koristi li se automobil pretežito u gradu, na otvorenoj cesti ili na autoputu. Kako bi se u obzir uzele i ove razlike, teorijski uvjeti NEFZ ciklusa pretvaraju se u dinamičniji profil vožnje, baziran na statističkim istraživanjima i procjeni prosječnog profila korisnika. Pritom se u obzir uzimaju jače ubrzanje i viša prosječna i maksimalna brzina. Umjesto kombinirane simulacije vožnje u gradskom i izvangradskom prometu vozilo se sada testira u četiri faze različitih područja brzine.
Vrijednosti emisije ispušnih plinova i potrošnje utvrđene prema WLTP postupku od 1. rujna 2017. obvezno se navode za sve nove modele osobnih vozila i motora. To vrijedi u Europi i u mnogim drugim državama diljem svijeta.
Vozila prikazana na ovim stranicama mogu se prema pojedinim detaljima razlikovati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV i poseban porez na motorna vozila. U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktualne. Molimo kontaktirajte vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena u modelima, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cijenama. Prikazana vozila moguće je uz nadoplatu dobiti s dodatnom opremom. Molimo vas informirajte se prije zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o točnoj cijeni vozila. Da bismo poboljšali čitljivost tekstova, odabrali smo muški ili ženski oblik osobnih riječi. To ni na koji način ne podrazumijeva diskriminaciju suprotnog spola. Hvala na razumijevanju.