Sljedeći sustavi potpora za vožnju raspoloživi su za varijante modela Tayron:
Travel Assist
Travel Assist aktivno vam pomaže zadržati vozilo u voznom traku. K tomu će vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred.
Usto ćete profitirati od prediktivne regulacije brzine i potpore za vožnju zavojima: tako će vaše vozilo reagirati na predstojeće zavoje i kružne tokove te prilagoditi brzinu u skladu s trenutačno važećim prometnim pravilima. Za opušteniju vožnju.¹ ²
ACC
Serijska automatska regulacija razmaka ACC može vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred.
K tomu vam ACC omogućuje prediktivnu regulaciju brzine i potporu za vožnju zavojima: tako će vaše vozilo moći reagirati na karakteristike ceste predstojeće dionice i prilagoditi brzinu prometnim pravilima. Za opušteniju vožnju.¹ ²
Potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" s potporom izlaska iz parkirnog mjesta i upozorenjem pri izlasku iz vozila
Opcijska potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" pomaže vam prepoznati potencijalno opasne situacije tijekom promjene voznog traka: upozoravajuće svjetlo u kućištu vanjskog zrcala prikazuje vam da se neko vozilo nalazi u mrtvom kutu ili da se brzo približava odostraga. Tijekom žmiganja Side Assist automatski analizira položaj i brzinu drugih vozila - te vas upozorava.¹ ²
Potpora izlaska iz parkirnog mjesta povećava vašu sigurnost tijekom vožnje unatrag: ona vas može upozoriti ako neko vozilo presijeca vašu putanju kretanja. Ako ne reagirate na vrijeme, sustav može samostalno intervenirati te kočenjem u nuždi ublažiti ili čak spriječiti sudar.¹ ²
Upozorenje pri izlasku iz vozila pomoći će vam u sprečavanju opasnih situacija kada izlazite iz svog vozila: ono može prepoznati ako se neko vozilo približava odostraga te vas upozoriti na to prije no što izađete iz vozila.¹
Lane Assist
Pri brzini većoj od 65 km/h Lane Assist može prepoznati napušta li vaše vozilo nenamjerno vozni trak. On će automatskim korekcijama upravljača vratiti vašu pažnju na zbivanja u prometu i zadržati vaše vozilo na voznom traku.
Ako ipak prijeđete preko uzdužnih oznaka na voznom traku, dodatno će vas upozoriti vibracijom kola upravljača.¹
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.