Sljedeći sustavi potpora za veću sigurnost raspoloživi su za varijante modela Tayron:
Emergency Assist
Ako se tijekom vožnje počnete osjećati slabo ili loše te više ne možete upravljati vozilom, Emergency Assist može prepoznati tu situaciju. Sustav će vas najprije pokušati reaktivirati. Ako u tome ne uspije, zaustavit će vaše vozilo kako bi se spriječili potencijalni sudari ili ublažila njihova težina.¹
Potpora kočenja u nuždi "Front Assist"
Potpora kočenja u nuždi "Front Assist" sa sustavom prepoznavanja pješaka i biciklista može vas upozoriti na sudare s pješacima, biciklistima i drugim vozilima te u slučaju potrebe izvršiti automatsko kočenje u nuždi umjesto vas.¹
Front Assist može vas također podržati tijekom skretanja i izbjegavanja prepreka te spriječiti sudar koji prijeti.¹
K tomu će vam potpora za križanja pružiti podršku na nepreglednim križanjima i izlazima tako što će vas zvučno i vizualno upozoriti na druga vozila. U slučaju potrebe ona će samostalno izvršiti kočenje u nuždi kako bi spriječila sudare.¹
Lane Assist
Pri brzini većoj od 65 km/h serijski Lane Assist može prepoznati napušta li vaše vozilo nenamjerno vozni trak. On će automatskim korekcijama upravljača vratiti vašu pažnju na zbivanja u prometu i zadržati vaše vozilo na voznom traku. Ako ipak prijeđete preko uzdužnih oznaka na voznom traku, dodatno će vas upozoriti vibracijom kola upravljača.¹
Sustav proaktivne zaštite putnika
Opcijski sustav proaktivne zaštite putnika može prepoznati opasne situacije s potencijalom za sudar te ovisno o situaciji automatski poduzeti preventivne mjere.¹
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.