S opcijskom adaptivnom regulacijom voznog postroja DCC Pro možete prilagođavati vozni postroj prema svojim potrebama: ovisno o tome želite li voziti izraženije sportski ili udobnije.
Zahvaljujući elektronički reguliranim amortizerima i 2-ventilskoj tehnologiji ona će se u milisekundama prilagoditi uvjetima na cesti i vašem stilu vožnje - DCC Pro omogućuje vrlo preciznu prilagodbu amortizacije vozila. Birajte među različitim profilima vožnje i personalizirajte svoje postavke u modusu Individual. K tomu integrirani upravitelj dinamike vožnje poboljšava ponašanje vozila u vožnji - za veću preciznost i veći užitak u vožnji.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.