Automatska regulacija razmaka ACC pomaže vam u održavanju prethodno namještene najveće brzine¹ i prethodno namještenog razmaka od vozila ispred.²ACC se u kombinaciji s navigacijskim sustavom može proširiti prediktivnom regulacijom brzine i potporom za vožnju zavojima.
Pritom ACC može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.).²U kombinaciji s automatskim mjenjačem k tomu ćete opušteno voziti tijekom zastoja i u prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima.³
Serijska potpora kočenja u nuždi "Front Assist" sa sustavom prepoznavanja pješaka i biciklista može vas upozoriti na kritične situacije zbog pješaka, biciklista i drugih vozila te u hitnim slučajevima čak i automatski zakočiti.²
Do maks. 210 km/h.
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.