Zamislite da ujutro uđete u svoj električni automobil i započnete dan puni energije. Naime, dok ste se vi odmarali preko noći, vaš je automobil punio baterije. Zvuči dobro? I uopće nije komplicirano - potreban vam je samo opcijski kabel za punjenje preko strujne mreže ili wallbox.
Vjerojatno najpraktičniji način za punjenje baterije automobila kod kuće je wallbox za kućnu upotrebu. U tom pogledu MOON nudi na primjer velik izbor rješenja za punjenje koja pokrivaju sve zahtjeve. MOON vam omogućuje ulazak u svijet električne mobilnosti. Od wallboxa s kućnim baterijskim spremnikom i fotonaponskim sustavom pa sve do stanice za brzo punjenje - MOON pokriva kompletni spektar u području električne mobilnosti. Proizvodnja, skladištenje i ekonomično korištenje obnovljivih izvora energije ključne su teme za budućnost. Već dugo govorimo o "mobilnosti budućnosti" iako je ta budućnost već danas tu.
Bateriju svog e-automobila možete napuniti i na konvencionalnoj kućnoj utičnici, na primjer kada ste na putu. Sve što vam je za to potrebno je opcijski kabel za punjenje preko strujne mreže. Jednostavno utaknite kabel za punjenje u utičnicu i utikač za punjenje u svoje vozilo. Međutim, wallboxi kao što je ID. Charger¹ vaš će električni automobil napuniti znatno brže jer su konstruirani baš za takvu primjenu.
ID. Charger može se opcijski naručiti uz Volkswagen ID. modele te nije sadržan u opsegu serijske opreme.
Ponuda društva Volkswagen Group Charging GmbH (Elli).
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.
ID.5: potrošnja struje: 15,8 - 21,4 kWh/100 km. Emisije CO₂: 0 g/km. Slika je simbolična. 07./2024.