Sustavi potpora

"Travel Assist" sa zbirnim podacima

S opcijski dostupnim sustavom "Travel Assist" sa zbirnim podacima u vozilu imate izrazito korisnu potporu za vožnju.
Ovaj sustav može umjesto vas zadržati vozilo na voznom traku te održavati razmak od vozila ispred i prethodno namještenu najveću brzinu.
U tu se svrhu koristi, između ostalog, adaptivnim vođenjem po voznom traku, koje aktivno zadržava vozilo u sredini voznog traka. Pritom se "Travel Assist" sa zbirnim podacima prilagođava vašem stilu vožnje tako da može usmjeriti vozilo više ulijevo ili više udesno u vlastitom voznom traku umjesto da ga navodi točno po sredini.
Osim toga, "Travel Assist" sa zbirnim podacima također vam po želji može pružati aktivnu podršku pri promjeni voznog traka na autoputu.
Ako su zbirni podaci dostupni, "Travel Assist" se mora osloniti samo na prepoznatu uzdužnu oznaku na voznom traku kako bi zadržao vozilo na voznom traku.
Osim toga, "Travel Assist" sa zbirnim podacima ima prediktivnu regulaciju brzine i potporu u zavojima. Pritom se brzina vozila može prilagoditi važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.).

„Emergency Assist”

Ako uslijed hitnog medicinskog slučaja prestanete pokazivati znakove aktivnosti u vožnji, opcijski "Emergency Assist" to može registrirati i pokušati vas reaktivirati. Ako u tomu ne uspije, sustav može kontrolirano zaustaviti vozilo u okviru ograničenja sustava i tako eventualno spriječiti sudar.

„Park Assist Plus”

Vaš Volkswagen s opcijskom potporom pri parkiranju "Park Assist Plus" ne samo da vam u prolasku može reći je li neko parkirno mjesto dovoljno veliko - on će se umjesto vas i parkirati.
Pri brzini do 40 km/h "Park Assist Plus" stalno traži odgovarajuća bočna parkirna mjesta. Pri brzini do 20 km/h sustav također traži okomita parkirna mjesta. Nakon što se odlučite za jedno od pronađenih parkirnih mjesta, trebate pokrenuti postupak parkiranja. Park Assist Plus može umjesto vas izvesti odgovarajući manevar pri parkiranju. Sve što trebate učiniti je pratiti postupak parkiranja i intervenirati ako je potrebno.
Međutim, "Park Assist Plus" može još i više. Sustav također omogućuje izlazak iz bočnih parkirnih mjesta, a može vam pomoći i s neuspjelim manevrom parkiranja tako što će dovršiti postupak umjesto vas.

„Park Assist Plus” s funkcijom memorije

Odlučite li se za "Park Assist Plus" s funkcijom memorije, sada također možete naučiti svoj Volkswagen da izvodi potpuno individualne manevre pri parkiranju. Primjerice parkiranje ispod nadstrešnice ili u garaži. U tu svrhu morate samo jednom parkirati vaš Volkswagen i pohraniti postupak parkiranja. Nakon toga vaš Volkswagen može samostalno ponoviti usvojeni manevar parkiranja. Sve što trebate učiniti je pratiti postupak.

Upozorenje na opasnost (Car2X)

Serijski dostupno upozorenje na opasnosti pruža podršku vozaču korisnim informacijama te može, primjerice, upozoriti na radove na cesti ili interventna vozila. Komunikacija se uspostavlja preko Wi-Fi mreže (pWLAN) zahvaljujući Car2X tehnologiji.

Area View

Manevriranje u prometnom centru grada, javnoj garaži ili na neprohodnom terenu: postoje brojne situacije u kojima vozačima automobila itekako može dobro doći nekoliko dodatnih očiju. Uz opcijski prikaz okoline "Area View" dobit ćete četiri kamere koje registriraju područje oko automobila te prenose korisne prikaze na ekran infotainment sustava. Tako možete, primjerice, bolje vidjeti rubove pločnika ili oznake na parkirnim mjestima te čak i zaviriti iza ugla.

Automatska regulacija razmaka ACC

Automatska regulacija razmaka ACC pomaže vam u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred. Osim toga raspolaže prediktivnom regulacijom brzine i potporom u zavojima.
Pritom ACC može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.).

Potpora pri promjeni voznog traka „Side Assist”

Opcijska potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" može vas upozoriti na opasne promjene voznog traka. LED prikaz u vanjskom zrcalu prikazuje vozila koja se straga približavaju velikom brzinom ili vozila koja se nalaze u mrtvom kutu.

Ako uključite žmigavac radi promjene voznog traka, sustav će izračunati bi li jedno od tih vozila predstavljalo opasnost za vas zbog svog položaja i brzine te će vas po potrebi upozoriti uočljivim treperenjem žaruljice.

U kombinaciji s potporom zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist" sustav vam može pružiti dodatnu podršku korektivnom regulacijom upravljanja.

Potpora izlaska iz parkirnog mjesta izdaje upozorenje ako drugo vozilo prijeđe preko kolnika tijekom izlaska iz parkirnog mjesta vožnjom unatrag. Ako ne reagirate, sustav može putem regulacije kočenja ublažiti sudar ili ga eventualno spriječiti.

Potpora kočenja u nuždi „Front Assist”

Serijska potpora kočenja u nuždi "Front Assist" sa sustavom prepoznavanja pješaka i biciklista može vas upozoriti na kritične situacije s pješacima, biciklistima i drugim vozilima te u nuždi čak i automatski zakočiti.

„Lane Assist”

Tijekom monotonih vožnji ipak može doći do opasnih situacija. Ovdje nastupa "Lane Assist": pri brzini većoj od 60 km/h sustav može prepoznati napušta li vozilo nehotično vlastiti kolnik te korektivnom potporom upravljača vratiti pozornost vozača na zbivanja u prometu.

Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.

Do maksimalne brzine vozila.

Samo u kombinaciji s navigacijskim sustavom.

U okviru granica sustava.

Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuje 25% PDV-a. Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisije prikupljene su u skladu sa zakonskim mjernim postupcima (VO(EG)715/2007 u trenutno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na pojedinačno vozilo i ne predstavljaju sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja goriva i emisija CO₂ vozila ne ovise samo o učinkovitom korištenju goriva/struje vozila, već na njih utječu i ponašanje u vožnji, dionica vožnje i drugi netehnički čimbenici. Različite vrijednosti potrošnje, emisije CO₂ i dosezi mogu varirati zbog dodatne opreme i pribora (npr. guma, kuke za vuču, krovni nosač itd.), kao i načina vožnje, brzine, uporabe komfornih i dodatnih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, tereta, odabranog profila vožnje, topografije i još mnogo toga. Ovi čimbenici utječu na relevantne parametre vozila poput mase, otpora kotrljanja i aerodinamike. Standardni porez na potrošnju (posebni porez na cestovna motorna vozila) i naknada u naravi izračunavaju se na temelju emisije CO₂ u g/km.

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Potpuno električni ID.5 GTX s pogonom na sve kotače s dva motora

Raspon dosega prema WLTP-u: 460-518 km

Raspon dosega prema WLTP-u: 460-518 km

Potpuno električni ID.5 GTX s pogonom na sve kotače s dva motora

Raspon dosega prema WLTP-u: 460-518 km

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim