Potpore pri parkiranju prikazane su na primjeru modela ID.5.
Opcijski Park Assist Plus neće vam u prolasku samo reći je li parkirno mjesto dovoljno veliko - nego će i samostalno parkirati umjesto vas. Ako je brzina manja od 40 km/h, on će tražiti prikladna bočna parkirna mjesta, dok će okomita parkirna mjesta tražiti do brzine od 20 km/h. Kada ste odabrali parkirno mjesto, započnite postupak parkiranja. Pritom će Park Assist Plus izvršiti sve umjesto vas: upravljanje te pritiskanje papučice gasa i kočnice, a vi ćete samo morati nadzirati postupak parkiranja. Park Assist Plus također omogućuje izlazak iz bočnih parkirnih mjesta.¹ ²
Opcijski Park Assist Pro učinit će vam ulazak i izlazak iz vozila udobnijima - i pritom se više nećete morati gurati u uska parkirna mjesta. On vam pruža mogućnost pokretanja automatskog ulaska u parkirno mjesto ili izlaska iz njega putem aplikacije Park Assist Pro. Usto vam nudi sve prednosti sustava Park Assist Plus.¹ ² ³
Primjer na modelu ID.5
Potpora pri parkiranju može se opcijski proširiti funkcijom memorije. Tada ćete svom Volkswagenu moći prenijeti potpuno individualne manevre parkiranja. Primjerice za parkiranje ispod nadstrešnice ili u garaži. Pritom svoj Volkswagen morate parkirati samo jednom i pohraniti postupak parkiranja. Uz svaki manevar ulaska u parkirno mjesto možete također prilagoditi i pohraniti manevar izlaska iz parkirnog mjesta. Nakon pohranjivanja će vaš Volkswagen samostalno ponoviti naučeni manevar parkiranja, a vi ćete samo morati nadzirati postupak. Manevre ulaska i izlaska iz parkirnog mjesta možete pohraniti za sveukupno pet različitih parkirnih mjesta. ² ³
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.
ID.4: potrošnja struje: 15,8 - 22,4 kWh/100 km. Emisije CO₂: 0 g/km. Slika je simbolična. 07./2024.