Potpore pri parkiranju prikazane su na primjeru modela ID.5.
Vaš Volkswagen s opcijskom potporom pri parkiranju "Park Assist Plus" neće vam u prolasku samo reći je li parkirno mjesto dovoljno veliko - nego će i samostalno parkirati umjesto vas.¹
Ako je brzina manja od 40 km/h, Park Assist Plus uvijek će tražiti prikladna bočna parkirna mjesta, a ako je brzina manja od 20 km/h, tražit će i okomita parkirna mjesta. Kada ste odabrali jedno od pronađenih parkirnih mjesta, započnite postupak parkiranja. Park Assist Plus izvršit će odgovarajući manevar parkiranja umjesto vas² , preuzet će upravljanje te pritiskanje papučice gasa i kočnice, a vi ćete samo morati nadzirati postupak parkiranja i eventualno izvršiti regulaciju.
Ali Park Assist Plus može i više od toga. On također omogućuje izlazak iz bočnih parkirnih mjesta. U slučaju neuspješno izvršenog postupka parkiranja može vam pomoći tako što će uspješno završiti postupak umjesto vas.¹,²
Primjer na modelu ID.5
S funkcijom memorije za Park Assist Plus svom ćete Volkswagenu moći prenijeti potpuno individualne manevre parkiranja. Primjerice za parkiranje ispod nadstrešnice ili u garaži. Pritom svoj Volkswagen morate parkirati samo jednom i pohraniti postupak parkiranja. Potom će vaš Volkswagen samostalno ponoviti naučeni manevar parkiranja, a vi ćete samo morati nadzirati postupak.¹,²
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.