Ostaje vjerna svom voznom traku

Potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" s potporom izlaska iz parkirnog mjesta i upozorenjem pri izlasku iz vozila u modelu ID.4

Potpora zadržavanja vozila na voznom traku i potpora pri promjeni voznog traka prikazane su na primjeru modela ID.5

Opcijska potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" može vas upozoriti na opasne promjene voznog traka. LED pokazivač u vanjskom zrcalu prikazuje vam kada se neko vozilo nalazi u mrtvom kutu ili se brzo približava odostraga.¹

Ako uključite žmigavac radi promjene voznog traka, potpora će izračunati bi li neko od vozila predstavljalo opasnost za vas zbog svog položaja i brzine - te vas upozoriti uočljivim treperenjem žaruljice. 

Ona vam u kombinaciji s potporom zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist" može pružiti dodatnu podršku korektivnom regulacijom upravljanja.¹ Na brzini većoj od 60 km/h Lane Assist može prepoznati napušta li vozilo nehotično vlastiti kolnik te korektivnom potporom upravljača vratiti pozornost vozača na zbivanja u prometu.¹

Potpora izlaska iz parkirnog mjesta upozorit će vas ako neko vozilo dolazi iz poprečnog smjera na vaš put kretanja dok vi izlazite iz parkirnog mjesta vožnjom unatrag. Ako izostane vaša reakcija, sustav može ublažiti sudar regulacijom kočenja ili ga eventualno spriječiti.¹

Opcijski sustav upozorenja pri izlasku iz vozila pomoći će vam u sprečavanju opasnih situacija kada izlazite iz svog vozila. On može prepoznati ako se neko vozilo približava odostraga te vas zvučno i vizualno upozoriti na to prije no što izađete iz vozila.¹

Tijekom monotonih vožnji ipak može doći do opasnih situacija. Ovdje nastupa Lane Assist: na brzini većoj od 60 km/h može prepoznati napušta li vozilo nehotično vlastiti kolnik te korektivnom potporom upravljača vratiti pozornost vozača na zbivanja u prometu.¹,²

"Lane Assist" prikazan je na primjeru modela ID.5

U okviru granica sustava. Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju. 

Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

ID.4 GTX 4MOTION

S pogonom na sve kotače s dva motora

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim