Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

31.8.2023 Svjetska premijera

Uspješna poslovna klase marke Volkswagen – potpuno novi Passat

 

  • Volkswagen predstavlja devetu generaciju modela Passat koji je u svijetu prodan u više od 30 milijuna primjeraka
  • Fokus je na snažnom, aerodinamičnom dizajnu, visokoj kvaliteti i mnoštvu tehničkih značajki
  • Novi plug-in hibridni pogoni po prvi put omogućuju doseg sa isključivo električnim pogonom od oko 100 km i brzo punjenje istosmjernom strujom s kapacitetom punjenja do 50 kW
  • Nova generacija cockpita s velikim zaslonima i intuitivnom strukturom izbornika razvijena je kao odgovor na povratne informacije kupaca marke Volkswagen
  • Visok stupanj udobnosti putovanja zahvaljujući velikom prostoru, učinkovitoj izolaciji buke, novim sjedalima i dodatnoj adaptivnoj regulaciji voznog postroja DCC Pro 
  • Novi Passat u Hrvatsku stiže u prvoj polovici 2024. godine kad će biti poznate i cijene

 

 

50 godina, 30 milijuna vozila modela Passat. Prije točno 50 godina predstavljeno je jedno od najuspješnijih vozila marke Volkswagen: Passat. S više od 30 milijuna prodanih primjeraka diljem svijeta, to je najprodavaniji Volkswagen svih vremena nakon Golfa i ispred Bube. Na svjetskoj premijeri na salonu IAA Mobility u Münchenu (5. do 9. rujna 2023.), Volkswagen će javnosti prvi put predstaviti sve detalje potpuno novorazvijenog modela Passat. Novi Passat stiže kao svestrani u prvom kvartalu 2024. godine. Čist i snažan - novi dizajn nepogrešivo je član obitelji Passat, marke Volkswagen, a opet potpuno je nov iz svake perspektive. Inovativnu ponudu od tri nova plug-in i djelomično hibridna pogona te pet varijanti benzinskih motora s turbopunjačem i dizelskih motora s turbopunjačem karakterizira učinkovitost. Tih i prostran Passat nudi visok stupanj udobnosti putovanja i bit će opcijski dostupan s novom adaptivnom regulacijom voznog postroja (DCC Pro) i novim ergoActive sjedalima (s pneumatskom masažom pritisnih točaka). Volkswagen je razvio potpuno novo intuitivno upravljanje i napredne značajke četvrte generacije modularne infotainment platforme (MIB4). Novi Passat također može samostalno parkirati i prelaziti velike udaljenosti u potpomognutom načinu rada (dodatna oprema). 

Progresivni MQB evo. Najnoviji evolucijski stupanj modularne poprečne platforme (MQB evo) čini visokotehnološku osnovu devete generacije modela Passat. Budući kupci imat će koristi od značajne ekonomije razmjera koju omogućuje ova visokotehnološka platforma. Naime, troškovi razvoja niza novih sustava koji se upotrebljavaju u ovom najprodavanijem modelu dijele se na sve linije proizvoda MQB-a. Na taj način Volkswagen demokratizira inovacije i čini ih dostupnima stotinama tisuća vozača diljem svijeta.

Novi plug-in i djelomični hibridni pogoni. Istaknute tehničke značajke uključuju dva potpuno nova plug-in hibridna pogona (eHybrid) s izlaznom snagom sustava od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). U kombinaciji s novom baterijom od 19,7 kWh (neto energija), omogućuju doseg sa isključivo električnim pogonom od oko 100 km. Ta udaljenost novi Passat pretvara električno vozilo za svaki dan. Uzmimo Njemačku kao primjer: prema studiji koju je objavilo Savezno ministarstvo za digitalizaciju i promet, 95 posto svih putovanja automobilom kraće je od 50 kilometara, a 99 posto kraće je od 100 kilometara. Te se udaljenosti sada uz model Passat eHybrid mogu voziti sa isključivo električnim pogonom. Nadalje, učinkovita kombinacija elektromotora i novog benzinskog motora s turbopunjačem (1.5 TSI evo) osigurava ukupan doseg od oko 1000 km. Passat će također po prvi put biti dostupan s 48 V djelomično hibridnim pogonom (eTSI sa 110 kW / 150 KS). Dva benzinska (2.0 TSI) motora s turbopunjačem sa 150 kW (204 KS) i 195 kW (265 KS) te tri dizelska (2.0 TDI) motora s turbopunjačem sa 90 kW (122 KS), 110 kW (150 KS) i 142 kW (193 KS) upotpunjuju ponudu pogonskih sklopova. Automatski i učinkoviti mjenjač s dvije spojke (DSG) uvijek je dio serijske opreme. Modeli Passat s izlaznom snagom od 195 kW i 142 kW uvijek su serijski opremljeni sustavom pogona na sve kotače 4MOTION s inteligentnim upravljanjem; sva ostala vozila Passat imaju pogon na prednje kotače.

 

MIB4 i DCC Pro. Volkswagen je potpuno redizajnirao interijer. Osobito je upečatljiv jasno strukturiran, veliki zaslon - moderan, funkcionalan i progresivan. Tehnička osnova je MIB4: najnovija generacija modularne infotainment platforme omogućuje intuitivno upravljanje sustavno dizajnirano kako bi zadovoljilo želje vozača vozila marke Volkswagen. Adaptivna regulacija voznog postroja DCC Pro predstavlja novu razinu tehnologije voznog postroja; njezin raspon između maksimalne dinamike i najviše razine udobnosti postavlja standarde u srednjoj klasi vozila. Novorazvijena sjedala ergoActive Plus s pneumatskom funkcijom masaže pritisnih točaka s 10 komora nude visoku udobnost putovanja. Zahvaljujući 50 mm dužem međuosovinskom razmaku i 50 mm više prostora za noge straga, kapacitetu prtljažnika do 1920 litara i sustavima udobnosti preuzetima iz Touarega (poput novih masažnih sjedala), Passat također je idealno svestrano vozilo - za posao i za slobodno vrijeme.

U vozilu se osjećajte kao kod kuće. Passat idealno je putničko i poslovno vozilo zahvaljujući kombinaciji prostranosti, pažljivo usklađenih visokokvalitetnih materijala, ugodnog osjećaja na dodir i jednostavnosti upravljanja svim elementima, visokoj razini udobnosti sjedenja i niskoj razini buke tijekom vožnje. S novom generacijom svog najprodavanijeg modela, Volkswagen ponovno ima vozilo u ponudi koji ruši granicu prema klasi vozila iznad.

 

NOVI EKSTERIJER

Novi dizajn, nove dimenzije. Predstavljanjem devete generacije, Volkswagen je prenio dizajn modela Passat velike tradicije u modernu eru. U usporedbi s prethodnikom, površine su oblikovanije, linije dinamičnije, a dimenzije veće. To se očituje u 50 mm dužem međuosovinskom razmaku (2.841 mm) koji značajno mijenja proporcije. Ukupna dužina od 4917 mm uključuje dodatnih 144 mm. Širina se umjereno povećala za 20 mm na 1852 mm. S 1506 mm, visina (s antenom) ostala je slična prethodnom modelu. Veća dužina uz praktički nepromijenjenu visinu rezultira dinamičnijim proporcijama.

Prednji dio s novim LED glavnim svjetlima. Aerodinamičan i snažan dizajn prednjeg dijela modela Passat karakterizira njegovu superiornu samouvjerenost. Svaki je detalj nov. Uzmimo, na primjer, poklopac motora: dok je poklopac motora prethodnog modela bio viši u sredini nego sa strane, novi poklopac motora sada je niži u sredini. Uzdiže se prema van s oštrim linijama i oblikuje moćne blatobrane. Nova LED glavna svjetla s dva modula daju karakterističan izgled u kombinaciji s uskim LED dnevnim svjetlima iznad njih. Ta dva elementa dnevnih svjetala međusobno su povezana horizontalnom LED trakom u rešetki hladnjaka. Vizualno neprekinuta svjetlosna traka daje modelu marke Volkswagen širok i elegantan izgled. Volkswagen će Passat ponuditi s novom generacijom IQ.LIGHT LED matrix glavnih svjetala u dodatnoj opremi. Ona su opremljena novim snažnim dugim svjetlom sa značajno većim dosegom osvjetljenja. Kao i sustavi svjetala, četiri visokokvalitetne kromirane letvice na donjem dijelu maske hladnjaka (branik) naglašavaju širinu modela. Bočni okomiti otvori (zračne zavjese) u branicima vode zrak do kućišta kotača i optimiziraju izvrsnu aerodinamiku.

 

Silueta s oštrim udubljenjem. Snažnim bočnim površinama karoserije, oštrim udubljenjem kao karakternom linijom (u visini ručki vrata), značajno većim međuosovinskim razmakom i dugim bočnim prozorima, Passat pokazuje vlastitu dinamiku i eleganciju. Sprijeda i straga, udubljenje i dizajn površine iznad kućišta kotača oblikuju snažna ramena uske siluete. Upečatljivi D-stupovi uklapaju se sa sportskim imidžem svojim naglašenim nagibom prema naprijed i dinamičnim izgledom. Ispod blago proširenih kućišta kotača, Passat krase kotači od 19-inča2.

Stražnji dio s novom vodoravnom LED trakom. Slično prednjem dijelu i bočnim stranama, stražnji dio novog modela Passat čistog je i snažnog dizajna. Neprekinuta LED stražnja svjetla, koja se po prvi put upotrebljavaju u ovoj liniji proizvoda, naglašavaju širinu karoserije i prozirnog su i tehničkog izgleda s novim 3D svjetlosnim potpisom. U funkcionalnom smislu, LED elementi nude optimalnu signalizaciju. Na gornjem dijelu poklopca prtljažnika ističu se veliki krovni spojler i bočni elementi za usmjeravanje zraka na D-stupovima. Kombinacija tih aerodinamičnih značajki smanjuje turbulenciju straga i pridonosi niskoj potrošnji energije i velikom dosegu zajedno s difuzorom ispod branika. Smještena sasvim dolje na braniku nalazi se široka, robusna plastična poprečna traka koja naglašava širinu modela Passat svojim vanjskim katadiopterima.

 

Minimalni otpor za maksimalnu učinkovitost. Novi Passat vozilo je s pet sjedala i kapacitetom prtljažnika do 1920 litara. Unatoč tome, njegova je aerodinamika bolja od većine sportskih vozila. Uz CD od 0,25 (0,31 kod prethodnog modela), ima najbolji koeficijent otpora nekog modela Volkswagen. Aerodinamika značajno doprinosi povećanoj učinkovitosti i ekonomičnosti novog modela Passat - ključni čimbenici za uspješno poslovno vozilo kao što je ovaj Volkswagen.

Oblik slijedi funkciju. Vrhunske vrijednosti aerodinamike novog modela Passat postignute su optimalnim oblikom karoserije, finim ugađanjem do posljednjeg detalja i tehničkim aerodinamičnim značajkama. Tehnički detalji uključuju letvicu hladnjaka s električnim upravljanjem koja omogućuje hlađenje po potrebi. Aerodinamično fino ugađanje vidljivo je kamo god pogledate. Na prednjem dijelu, ometajuća turbulencija zraka svedena je na minimum pomoću zračnih zavjesa u braniku; ciljani protoci zraka osiguravaju optimalnu cirkulaciju zraka oko prednjih kotača i hlade kočnice. Uz to, podvozje do stražnjeg difuzora detaljno je integrirano u aerodinamični dizajn. Nova vanjska zrcala dizajnirana su tako da minimaliziraju područje udara vjetra. Straga, elementi za usmjeravanje zraka na D-stupovima smanjuju turbulenciju zraka zajedno s krovnim spojlerom. Oštri rubovi stražnjih svjetala i branika te aerodinamični polirani naplatci poboljšavaju protok zraka.  

 

NOVI INTERIJER

Invuitivan MIB4. Arhitektura interijera novog modela Passat sustavno implementira povratne informacije kupaca marke Volkswagen. Cilj je intuitivno upravljanje. Iz tog razloga linija proizvoda uključuje potpuno redizajnirani digitalni cockpit (digitalni, konfigurabilni instrumenti) i također novi infotainment sustav - oba zaslona u modelu Passat čine jednu vizualnu os kao središnji elementi četvrte generacije modularne infotainment platforme (MIB4). Detaljnije, veličina novog serijskog zaslona infotainment sustava je 285,6 x 160,6 mm (dijagonala od 12,9) s 1920 x 1080 piksela. Po želji ili ovisno o opremi, moguće je konfigurirati zaslon veličine 332,07 x 185,79 mm (15 inča) s 2240 x 1260 piksela. Vizualno samostojeći zaslon nagnut prema vozaču karakteriziraju novorazvijena grafika i struktura izbornika kojom se lako upravlja i koja je sama po sebi razumljiva. Mnogim postavkama sustava također se može upravljati pomoću nove funkcije upravljanja govornim naredbama normalnim govorom IDA. Dijagonala zaslona instrumenata ispred vozača iznosi 260 mm (10,25 inča) s 1280 x 480 piksela. Zahvaljujući novom površinskom premazu za smanjenje refleksije i odsjaja, cockpit ima ravan dizajn i integriran je u instrumentnu ploču poput velikog zaslona jer više nema potrebe za prevjesom na vrhu koji bi pružao sjenu. 

Novi head-up zaslon na vjetrobranskom staklu. Drugi element platforme MIB4, također novorazvijen, je head-up zaslon modela Passat koji projicira bitne informacije za vozača na vjetrobransko staklo u virtualnom području ispred vozila. Prethodno se upotrebljavao jednostavniji head-up zaslon s projekcijskom površinom s manjom mogućnosti produživanja.

Novi prekidači stupa upravljača. Instrumenta ploča proteže se u ravnoj vodoravnoj liniji i odlikuje se visokokvalitetnim i preglednim dizajnom. Središnja konzola nudi više prostora za odlaganje jer se - kao na modelima ID.7 i ID. Buzz - promjene stupnjeva prijenosa sada provode pomoću prekidača na stupu upravljača s intuitivnim načinom upravljanja: prekidač se okreće prema naprijed u položaj "D" za vožnju naprijed i nazad do "R" za vožnju unatrag, dok se parkirna kočnica aktivira pritiskom na bočnu stranu prekidača. I kao u modelu ID.7, na primjer, Passat također ima novi, višenamjenski prekidač na stupu upravljača na lijevoj strani za funkcije pokazivača smjera i brisača vjetrobranskog stakla. 

 

Više prostora i visoka kvaliteta. Interijer novog modela Passat nudi još više prostora u odnosu na prethodni model već izdašnih proporcija. Zahvaljujući dužem međuosovinskom razmaku, na primjer, maksimalni prostor za noge povećava se za 50 mm na 947 mm. Kapacitet prtljažnika povećan je za 40 litara na 690 litara (kada je napunjen do visine naslona stražnjih sjedala). Prostor raste za 140 litara na 1920 litara kada se stražnja klupa sjedala preklopi. Kvaliteta i udobnost podignuti su na novu razinu zahvaljujući novim visokokvalitetnim materijalima, novorazvijenim sjedalima i učinkovitoj izolaciji buke. Posebno u kombinaciji s novim akustičnim paketom2, niske razine buke u modelu Passat slične su onima u višoj srednjoj i premium klasi vozila. Uz standardno akustično vjetrobransko staklo, dvostruko staklo s akustičnim filmom upotrebljava se za bočne prozore na prednjim i stražnjim sjedalima.

Nova sjedala ergoActive s funkcijom masaže i klimatizacije. Passat bit će dostupan s novim prednjim sjedalima ergoActive u dodatnoj opremi. Ona nude električno podešavanje (do 14 smjerova, ovisno o modelu i opremi) te funkcije masaže i klimatizacije. Funkcije uključuju pneumatsku lumbalnu potporu s namještanjem u četiri smjera i, ovisno o opremi, pneumatsku funkciju masaže s 3 komore ili funkciju masaže pritisnih točaka s 10 komora u naslonima. Sjedala su također opremljena grijanjem i ventilacijom. Još kvalitetnija kožna i klimatizirana masažna sjedala2 također su opremljena automatskom klimatizacijom sjedala. Uz individualne postavke, vozač i suvozač mogu aktivirati automatski način rada; tada senzori temperature i vlage sjedala otkrivaju potrebu za hlađenjem i/ili grijanjem i u skladu s tim upravljaju klimatizacijom.

 

NOVI ASORTIMAN POGONSKIH SKLOPOVA

eHybrid, eTSI, TSI, TDI, DSG. Passat bit će dostupan sa sedam različitih vrsta pogona: verzija s djelomično hibridnim benzinskim motorom (eTSI) koja je nova za Passat, dva nova plug-in hibridna pogona (eHybrid), tri verzije dizelskog motora s turbopunjačem (TDI) i dvije benzinske verzije motora s turbopunjačem (TSI). Svi pogoni serijski se kombiniraju s mjenjačem s dvije spojke (DSG). eTSI (1.5 TSI evo) isporučuje snagu od 110 kW (150 KS). Dva nova modela eHybrid nude izlaznu snagu sustava od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). Dvije TSI verzije serije motora EA888 evo4 mjenjaču s dvije spojke (DSG) isporučuju maksimalnu snagu od 150 kW (204 KS) i 195 kW (265 KS). Tri TDI verzije serije motora EA288 evo imaju snagu od 90 kW (122 KS), 110 kW (150 KS) i 142 kW (193 KS). TSI motor sa 195 kW i TDI motor sa 142 kW uvijek su opremljeni konstantnim pogonom na sve kotače 4MOTION.  

eHybrid s velikim dosegom s električnim pogonom. Plug-in hibridni pogoni potpuno su novi. Kao što je prethodno navedeno, isporučuju snagu sustava od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). Zahvaljujući prelasku na 1,5-litreni visokotehnološki benzinski motor s turbopunjačem (1.5 TSI evo, prethodno 1.4 TSI) i novu bateriju od 19,7 kWh (neto kapacitet / prethodni model: 10,6 kWh), Volkswagen predviđa da će Passat eHybrid (ovisno o opremi) imati doseg s električnim pogonom od oko 100 kilometara (ovisno o opremi). To znači da će za većinu prosječnih dnevnih putovanja obje verzije modela Passat eHybrid postati električna vozila. Ako je potrebno, 1.5 TSI se dodatno aktivira, povećavajući doseg s punom baterijom i punim spremnikom od 45 litara na oko 1000 km. Baterija se sada puni na kućnom wallboxu i drugim punjačima izmjenične struje s 11 kW umjesto dosadašnjeg kapaciteta od 3,6 kW. Osim toga, oba modela Passat eHybrid sada će se također moći puniti na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom s kapacitetom punjenja do 50 kW. Motor 1.5 TSI novog modela Passat motor je visoke tehnologije s turbopunjačem varijabilne geometrije (VTG) i visoko učinkovitim, ekonomičnim TSI-evo procesom izgaranja.

Novi djelomično hibridni pogon (eTSI). Djelomično hibridni pogon (eTSI) prvi put u ponudi u modelu Passat isporučuje 110 kW (150 KS). Riječ je o 1,5-litrenom 4-cilindričnom motoru (1.5 TSI evo) koji uključuje i aktivno upravljanje cilindrima (ACTplus). Kao djelomično hibridni pogon, benzinski motor povezan je s 48 V litij-ionskom baterijom i 48 V starter generatorom pokretanim remenom. 1.5 eTSI nudi posebno dobre performanse pri kretanju i visoku učinkovitost budući da se motor opetovano potpuno deaktivira zahvaljujući električnim komponentama. U tim slučajevima, Passat vozi bez emisija iz motora.

 

NOVA ADAPTIVNA REGULACIJA VOZNOG POSTROJA

DCC Pro. MQB evo predstavlja osnovu za novu generaciju voznog postroja za Passat. Uz brojne pojedinačne mjere, Volkswagen je razvio novu generaciju adaptivne regulacije voznog postroja DCC za svoj najprodavaniji model, opcijski DCC Pro. Osim toga, Passat je po prvi put opremljen sustavom Vehicle Dynamics Manager. Sustav upravlja funkcijama elektroničkih blokada diferencijala (XDS) i poprečnim dinamičkim komponentama kontroliranih amortizera u sustavu DCC Pro. Upravljanje je neutralnije, stabilnije, agilnije i preciznije zahvaljujući regulaciji kočenja za svaki pojedinačni kotač i prilagodbi tvrdoće amortizera ovisno o kotaču. Opća poboljšanja performansi također su osigurana povećanom krutosti nagiba i boljim upravljanjem poprečnom silom stražnje osovine s četiri spone (povećana stabilnost stražnje osovine, a time i veća sigurnost tijekom vožnje), novim elektromehaničkim sustavom servoupravljača, izmijenjenim poprečnim stabilizatorima i amortizerima.

NOVI ASORTIMAN OPREME1

Osnovna specifikacija s visokom razinom serijske opreme. Novi Passat na hrvatsko tržište stiže s tri linije opreme: Business, Elegance i R-Line. Sve su značajno poboljšane u usporedbi s prethodnim verzijama. Osnovna specifikacija Passat uključuje značajke kao što su novi MIB4 zaslon, sustav upozorenja Car2X, App Connect (integracija Applea i Androida), automatski klima-uređaj, USB-C priključci s kapacitetom punjenja od 45 W (sprijeda), krovni nosači (u crnoj boji) i brojni sustavi potpore. Potonji uključuju automatsku regulaciju razmaka (ACC), potporu pri promjeni voznog traka (Side Assist), sustav za nadzor okoline (Front Assist uz autonomni sustav kočenja u nuždi), potporu zadržavanja vozila na voznom traku (Lane Assist), funkciju aktivacije kočnice u slučaju vozila koje se približava pri skretanju, kontrolu razmaka pri parkiranju (Park Distance Control - akustični i vizualni signali upozorenja ako postoje prepreke sprijeda i straga), sustav kamere za vožnju unatrag (Rear View) i dinamički prikaz prometnih znakova pomoću prednje kamere. U serijskoj su opremi uključena LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla.

Business za ljude koji često voze. Passat jedno je od najuspješnijih poslovnih vozila u Europi. Volkswagen ponovno izlazi u susret potrebama ovog segmenta s linijom opreme Business. Izvana je ovaj Passat, između ostalog, moguće prepoznati po vrhunskim kromiranim letvicama na bočnim prozorima, srebrnim anodiziranim krovnim nosačima i kromiranim elementima sprijeda i straga. Interijer modela Passat Business karakteriziraju, između ostalog, prilagođene presvlake sjedala od materijala ArtVelours, vlastite značajke interijera, djelomično električna sjedala s funkcijom masaže, dodatni 45-vatni USB-C priključci straga i trozonski automatski klima-uređaj. Dodatni sustavi potpore povećavaju udobnost i sigurnost. Oni uključuju automatsku regulaciju dugih svjetala (Light Assist), sustav potpore za parkiranje (Park Assist) i sustav potpore Travel Assist (djelomično automatizirana vožnja). Novi govorni asistent IDA dodatni je element serijske opreme na njemačkom tržištu. 

Elegance i R-Line kao top verzije. Iznad opreme Business Volkswagen je postavio verzije Elegance i R-Line. Uz te specifikacije, Passat može imati naglašeniji stil (Elegance) ili dinamiku (R-Line), ovisno o željama. U usporedbi s verzijom Business, obje linije dijele elemente dodatne opreme kao što su nova generacija matrix glavnih svjetala IQ.LIGHT LED i LED stražnja svjetla s animiranim pokazivačima smjera, grijanje sjedala i proširena masaža sjedala (12 umjesto tri pneumatska masažna elementa), sustav zaključavanja i pokretanja bez ključa Keyless Access, električni poklopac prtljažnika s funkcijom Easy Open/Easy Close, sveobuhvatnije pozadinsko osvjetljenje i upravljanje govornim naredbama za sva tržišta. Oba modela dolaze s novim sustavom potpore Park Assist Plus s funkcijom memorije kao i sustavom dinamične regulacije dugih svjetala Dynamic Light Assist. Sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu ugrađena su u Passat R-Line. Prednji i stražnji dio modela Passat  R-Line sportskog su R dizajna. Ostale prilagođene značajke uključuju specifične 17-inčne kotače od lakog metala za Passat  Elegance i 18-inčne naplatke od lakog metala za verziju R-Line. Osim toga, svi modeli Passat mogu se personalizirati potpuno novim paketom opreme.

 

¹ Paketi opreme za hrvatsko tržište mogu se razlikovati od navedenog.

 

 

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.