Eine Frau sitzt bei geöffneter Autotüre in einem VW ID.
Eine Frau sitzt bei geöffneter Autotüre in einem VW ID.

Update ID. softvera 3.0

Profitirajte s ovim updateom od brojnih optimizacija, primjerice poboljšanja upravljanja punjenjem i menadžmenta energije, navigacije, rukovanja govornim naredbama itd.

Update ID. softvera 3.0

Uz ID. softver 3.0 Volkswagen vam stavlja na raspolaganje poboljšanja, npr. u području upravljanja punjenjem i menadžmenta energije, navigacije i rukovanja govornim naredbama. Također ćete profitirati od novih funkcija kao što su In-Car aplikacija „Servis vozila“ ili usluga „Dogovaranje termina servisa“. Update je za vas besplatan. Velik broj tih poboljšanja temelji se na feedbacku i idejama kupaca.

Provjera kolačića ...

Što obuhvaća ID. softver 3.0?

Ovdje ćete pronaći pregled što se sve aktualizira s ID. softverom 3.01.

Volkswagen App:

Eine Frau lehnt an einem VW ID. und blickt auf ihr Smartphone

trenutačno u svom ID. modelu koristite We Connect. S ovim updateom dobit ćete besplatno sljedeću generaciju mobilnih online usluga, koja se sastoji od dvaju paketa: usluga We Connect i We Connect Plus. Paket We Connect obuhvaća dodatne usluge u vozilu, npr. status vrata i svjetla, te nije ograničen na određeno vrijeme korištenja. Paket We Connect Plus obuhvaća između ostaloga novo online traženje posebnog odredišta za navigaciju, a Volkswagen preuzima troškove podataka i za web-radio. Paket We Connect Plus može se produžiti uz plaćanje nakon inicijalnog vremena korištenja.

Volkswagen App – položaj parkiranja

Volkswagen App – status vozila

Volkswagen App – informacije o temperaturi

Eine Frau bedient das Display eines Volkswagen ID

Provođenje updatea

Sadržaji ovog updatea softvera sastavni su dio updatea ID. softvera 3.2. Njega provodi Volkswagen partner u servisnoj radionici. Dodatne informacije pronaći ćete na stranici updatea ID. softvera 3.2.

Više o updateu ID. softvera 3.2

Često postavljana pitanja – pregled pitanja i odgovora

Ovisno o trenutku proizvodnje vašeg ID. modela on je ili tvornički već isporučen s ID. softverom 3.0 ili može primiti update za softver 3.0. Pritom se opseg nekih funkcija updatea softvera može razlikovati.

U sljedećim tabelama za ID. modele donosimo pregled različitih funkcija softvera 3.0 kod updatea i kod tvorničke isporuke.

Optimizirano upravljanje punjenjem i menadžment energije

Poboljšana navigacija

Komfor

In-Car aplikacije i funkcije

Mobilne online usluge

Želite saznati više ili zakazati termin?

Pronađite Volkswagen partnera u svojoj blizini i jednostavno rezervirajte sljedeći servisni termin telefonom ili online uz samo nekoliko klikova.

Bolja snaga punjenja

Komfor i ušteda vremena zahvaljujući kraćim zaustavljanjima radi punjenja

Uz ID. softver 3.0 poboljšava se snaga punjenja visokonaponske baterije te se ostvaruje ušteda vremena.

  • Vozila s baterijama <77 kWh, kod kojih je softver 2.3 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.
  • Vozila s baterijama <77 kWh, koja su dobila ili će dobiti softver 2.3 putem bežičnog updatea, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.
  • Vozila s baterijama >=77 kWh, kod kojih je softver 3.0 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.
  • Vozila s baterijama >=77 kWh, koja imaju verziju softvera manju od 3.0, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.
Neto sadržaj energije baterije
Povećanje snage punjenja 5.);6.)
45 kWh/52 kWh Od maks. 100 kW na maks. 110 kW
58 kWh Od maks. 100 kW na maks. 120 kW
>=77 kWh Od maks. 125 kW na maks. 135 kW

Maks. DC snaga punjenja pri temperaturi okoline i baterije od oko 23 °C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.

  1. Maksimalno moguća snaga punjenja. Različite stanice za punjenje mogu se uz jednaku snagu u kW razlikovati po svom ponašanju tijekom punjenja. Osim snage stanice za punjenje u kW maksimalna struja punjenja također utječe na količinu energije koja protječe. K tomu na maksimalno moguću snagu punjenja utječu i temperatura okoline i baterije te stanje napunjenosti.
  2. Punjenje maksimalnom DC snagom punjenja od 135 kW kod varijanti baterija Pro i Pro Performance te pri temperaturi okoline i baterije od oko 23°C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.
  3. Doseg prema WLTP-u: doseg utvrđen za varijantu opreme odgovarajućeg modela s najpovoljnijim dosegom prema postupku ispitivanja za osobna i laka gospodarska vozila koji je usklađen na svjetskoj razini (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) na valjcima za ispitivanje kočnica. Stvarne vrijednosti dosega prema WLTP-u mogu se razlikovati ovisno o opremi. Stvarni doseg odstupa od toga u praksi ovisno o načinu vožnje, brzini, upotrebi komfornih/sporednih trošila, vanjskoj temperaturi, broju suputnika/opterećenju i topografiji. Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. PPMV (poseban porez na motorna vozila) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.