Eine Frau sitzt bei geöffneter Autotüre in einem VW ID.
Eine Frau sitzt bei geöffneter Autotüre in einem VW ID.

Update ID. softvera 3.0

Profitirajte s ovim updateom od brojnih optimizacija, primjerice poboljšanja upravljanja punjenjem i menadžmenta energije, navigacije, rukovanja govornim naredbama itd.

Update ID. softvera 3.0

Uz ID. softver 3.0 Volkswagen vam stavlja na raspolaganje poboljšanja, npr. u području upravljanja punjenjem i menadžmenta energije, navigacije i rukovanja govornim naredbama. Također ćete profitirati od novih funkcija kao što su In-Car aplikacija „Servis vozila“ ili usluga „Dogovaranje termina servisa“. Update je za vas besplatan. Velik broj tih poboljšanja temelji se na feedbacku i idejama kupaca.

Provjera kolačića ...

Što obuhvaća ID. softver 3.0?

Ovdje ćete pronaći pregled što se sve aktualizira s ID. softverom 3.01.

Volkswagen App:

Eine Frau lehnt an einem VW ID. und blickt auf ihr Smartphone

trenutačno u svom ID. modelu koristite We Connect. S ovim updateom dobit ćete besplatno sljedeću generaciju mobilnih online usluga, koja se sastoji od dvaju paketa: usluga We Connect i We Connect Plus. Paket We Connect obuhvaća dodatne usluge u vozilu, npr. status vrata i svjetla, te nije ograničen na određeno vrijeme korištenja. Paket We Connect Plus obuhvaća između ostaloga novo online traženje posebnog odredišta za navigaciju, a Volkswagen preuzima troškove podataka i za web-radio. Paket We Connect Plus može se produžiti uz plaćanje nakon inicijalnog vremena korištenja.

Volkswagen App – položaj parkiranja

Volkswagen App – status vozila

Volkswagen App – informacije o temperaturi

Eine Frau bedient das Display eines Volkswagen ID

Provođenje updatea

Sadržaji ovog updatea softvera sastavni su dio updatea ID. softvera 3.2. Njega provodi Volkswagen partner u servisnoj radionici. Dodatne informacije pronaći ćete na stranici updatea ID. softvera 3.2.

Više o updateu ID. softvera 3.2

Često postavljana pitanja – pregled pitanja i odgovora

Ovisno o trenutku proizvodnje vašeg ID. modela on je ili tvornički već isporučen s ID. softverom 3.0 ili može primiti update za softver 3.0. Pritom se opseg nekih funkcija updatea softvera može razlikovati.

U sljedećim tabelama za ID. modele donosimo pregled različitih funkcija softvera 3.0 kod updatea i kod tvorničke isporuke.

Optimizirano upravljanje punjenjem i menadžment energije

Poboljšana navigacija

Komfor

In-Car aplikacije i funkcije

Mobilne online usluge

Želite saznati više ili zakazati termin?

Pronađite Volkswagen partnera u svojoj blizini i jednostavno rezervirajte sljedeći servisni termin telefonom ili online uz samo nekoliko klikova.

Modus Battery Care

Funkcija za zaštitu baterije za duži vijek trajanja

Modus „Battery Care“ predstavlja funkciju punjenja za optimizaciju vijeka trajanja visokonaponske baterije u električnom vozilu. Ako je aktiviran modus „Battery Care“, gornja granica punjenja postavlja se na 80 %. Tako se čuva baterija. Modus „Battery Care“ može se u slučaju potrebe poništiti (npr. kod trenutačnog punjenja). Radi korištenja timera punjenja može se trajno namjestiti gornja granica punjenja od 100 %.

Dodatne informacije pronaći ćete u ovom videozapisu:

Anzeige des ID. Battery Care Mode
  1. Maksimalno moguća snaga punjenja. Različite stanice za punjenje mogu se uz jednaku snagu u kW razlikovati po svom ponašanju tijekom punjenja. Osim snage stanice za punjenje u kW maksimalna struja punjenja također utječe na količinu energije koja protječe. K tomu na maksimalno moguću snagu punjenja utječu i temperatura okoline i baterije te stanje napunjenosti.
  2. Punjenje maksimalnom DC snagom punjenja od 135 kW kod varijanti baterija Pro i Pro Performance te pri temperaturi okoline i baterije od oko 23°C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.
  3. Doseg prema WLTP-u: doseg utvrđen za varijantu opreme odgovarajućeg modela s najpovoljnijim dosegom prema postupku ispitivanja za osobna i laka gospodarska vozila koji je usklađen na svjetskoj razini (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) na valjcima za ispitivanje kočnica. Stvarne vrijednosti dosega prema WLTP-u mogu se razlikovati ovisno o opremi. Stvarni doseg odstupa od toga u praksi ovisno o načinu vožnje, brzini, upotrebi komfornih/sporednih trošila, vanjskoj temperaturi, broju suputnika/opterećenju i topografiji. Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. PPMV (poseban porez na motorna vozila) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.