Provjerite je li vaše vozilo pogođeno
Unesite svoj identifikacijski broj vozila (VIN). Možete ga pronaći na početku plana održavanja, u donjem dijelu vjetrobranskog stakla ili u prometnoj dozvoli (redak E).
Uvažite sljedeće: pretraživanjem se samo provjerava je li vaše vozilo marke Volkswagen ili Volkswagen gospodarska vozila pogođeno servisnom mjerom poboljšanja dušikovog oksida. Vozila prodana u SAD-u i Kanadi nisu uključena u provjeru.
Za više informacija obratite se ovlaštenom Volkswagen servisu po vašem izboru.
Što je VIN?
Identifikacijski broj vozila (VIN) je 17-znamenkasti broj koji omogućuje jedinstvenu identifikaciju vašeg vozila. Možete ga pronaći u prometnoj dozvoli, knjižici vozila ili u donjem dijelu vjetrobranskog stakla.
Na vjetrobranskom staklu
U knjižici vozila
Važan nam je svaki kupac
Pozivna servisna mjera u vezi s dizelom ne odnosi se samo na motore. Ona se odnosi na svakog pojedinog kupca jer nam je svaki od njih važan. Zato smo do danas uspješno izvršili preinake na tisućama Volkswagen vozila.
Ali to nije sve: društvo Volkswagen AG radilo je na razvoju, testiranju i provjeri svojih rješenja. Sada je svako od razvijenih tehničkih rješenja dobilo odobrenje njemačkog Saveznog ureda za motorna vozila (KBA) nakon rigoroznih testova.
To znači da od sada svaki Volkswagen servis u Austriji može izvršiti preinaku bilo kojeg pogođenog dizelskog motora. Svi kupci Volkswagena na čijim vozila još nisu izvršene preinake bit će uskoro obaviješteni poštom.
Zahvaljujemo vam na strpljenju i vjernosti našoj marki. Nastavit ćemo predano raditi na tome da vratimo vaše povjerenje u marku Volkswagen. No bit ćemo u potpunosti zadovoljni tek kada naši kupci budu opet potpuno zadovoljni Volkswagenom.
Jer nam je svaki kupac važan.
Naknadna ugradnja hardvera u dizelskim vozilima radi smanjenja emisija NOx – pitanja, odgovori i uvjeti
Volkswagen koncern želi dati značajan doprinos daljnjem brzom i održivom smanjenju emisija dušikovog oksida (NOx). Volkswagenov cilj je osigurati da se i dalje možete voziti gradskim centrima bez ikakvih ograničenja. U tu svrhu radimo na rješenjima koja su razumna, učinkovita i, prije svega, kratkoročno izvediva, kako za naše kupce tako i za poboljšanje kvalitete zraka u gradovima:
- Ključna mjera je update softvera za približno 3,8 milijuna Euro 4, Euro 5 i, u nekim slučajevima, Euro 6 dizelskih vozila Volkswagen koncerna diljem Njemačke. To u prosjeku rezultira stvarnim poboljšanjem emisija dušikovog oksida u gradskom prometu za 25 do 30 %.
- Uz ekološku premiju koja je bila u ponudi diljem Njemačke od kolovoza 2017. do sredine 2019. godine, Volkswagen koncern je uspio u kratkom vremenskom razdoblju zamijeniti više od 350.000 starijih dizelskih vozila iz prijašnjih klasa emisija ispušnih plinova (Euro 4 i starije) vozilima koja su posebno ekološki prihvatljiva.
Osim toga, početkom listopada 2018. godine Volkswagen AG je zajedno s drugim proizvođačima automobila najavio da će sudjelovati u subvencioniranju naknadne ugradnje hardvera radi smanjenja emisija NOx za dizelska vozila u definiranim gradovima s posebno visokim razinama onečišćenja zraka u okviru „Koncepta njemačke Savezne vlade za čisti zrak i osiguranje individualne mobilnosti u našim gradovima”.
Za subvencioniranje projekta naknadne ugradnje postavljeni su precizni uvjeti. Odgovori u nastavku pružaju informacije o uvjetima i često postavljanim pitanjima. Za sve daljnje upite u vezi s naknadnom ugradnjom hardvera možete nas kontaktirati putem podataka za kontakt na dnu stranice.
Pitanja i odgovori
Na ovoj stranici pronaći ćete pitanja i odgovore o aktualnim događanjima u Volkswagenu. Te informacije se redovito aktualiziraju, a odnose se isključivo na aktualnu istragu o netočnim vrijednostima emisije CO2 i potrošnje za neke modele vozila te na servisnu mjeru poboljšanja dušikovog oksida.
Često postavljana pitanja o emisijama NOx
Ne. Sva pogođena vozila su tehnički sigurna i pripravna za vožnju.
Da. Sva pogođena vozila su tehnički sigurna i pripravna za vožnju.
U sustavu upravljanja motorom kod vozila s pogođenim motorima korištena je softverska funkcija koja je prepoznala krivulju vožnje službenog ispitivanja tipa. Ovisno o prepoznavanju krivulje vožnje, sustav upravljanja motorom se prebacuje na dva različita modusa: modus 1 s optimalnim sadržajem NOx za ispitne uvjete ili modus 2 za optimalne vrijednosti čestica u cestovnom prometu.
Volkswagen će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku kako bi vas obavijestio o potrebnim servisnim mjerama.
Obratite se svom ovlaštenom servisu za Volkswagen, Volkswagen gospodarska vozila, Audi, Škodu ili Seat.
Volkswagen intenzivno radi na otklanjanju odstupanja s pomoću tehničkih servisnih mjera koje su besplatne za naše kupce.
Volkswagen će vas obavijestiti o svim potrebnim tehničkim servisnim mjerama čim budu dostupne.
Vozila s dizelskim motorima EA 189 opremljena su softverom koji osigurava zakonski usklađene emisije NOx tijekom rada na valjcima za ispitivanje kočnica.
Prema nadležnim tijelima, emisije dušikovog oksida u ispitnom ciklusu na valjcima za ispitivanje kočnica odstupaju od zakonskih zahtjeva tijekom vožnje (provedena optimizacija za ciklus valjaka za ispitivanje kočnica).
Volkswagenovi odjeli za razvoj intenzivno rade na otklanjanju odstupanja s pomoću tehničkih servisnih mjera. Obavijestit ćemo vas u najkraćem mogućem roku o servisnim mjerama koje treba provesti na vašem vozilu.
Nova vozila iz Volkswagen koncerna s dizelskim pogonom usklađenim s normom EU6 koja se nude u Europskoj uniji zadovoljavaju zakonske zahtjeve i ekološke standarde.
Ne. Volkswagenovi benzinski motori nemaju nikakvo prepoznavanje ispitivanja. Ponašaju se potpuno identično u istim situacijama u vožnji na valjcima za ispitivanje kočnica i na cesti.
Da, postoji naljepnica servisne mjere u području udubljenja za rezervni kotača u prtljažniku koja označava servisnu mjeru popravka. Osim toga, taj se podatak pohranjuje u elektroničkoj povijesti vozila, kojoj svaki ovlašteni servis ima pristup. Popravak se također ručno upisuje u Plan održavanja vozila.
Obratiti se svom ovlaštenom servisu za Volkswagen, Volkswagen gospodarska vozila, Audi, Škodu ili Seat.
Ne, korištenje softvera ne može prouzročiti štetu na vašem vozilu. Korišteni softver je omogućio vozilu da prepozna situaciju na valjcima za ispitivanje kočnica. Tijekom normalnog rada, softver nije bio aktivan.
U motoru EA 189 s obujmom od 1,6 l neposredno ispred mjerača mase zraka pričvršćuje se takozvani ispravljač protoka. To je rešetkasta mreža koja umiruje vrtloženje zračne struje ispred mjerača mase zraka i time značajno poboljšava točnost mjerenja mjerača mase zraka. Mjerač mase zraka utvrđuje trenutačni protok mase zraka, koji predstavlja vrlo važan parametar za sustav upravljanja motorom za optimalan postupak izgaranja. Osim toga, na tom motoru se provodi update softvera. Očekuje se da će sama provedba tehničkih servisnih mjera trajati manje od sat vremena.
Na motorima s obujmom od 1,2 i 2,0 l provest će se update softvera. Stvarno vrijeme rada potrebno za ovu servisnu mjeru iznosit će otprilike pola sata.
Da, svi ovlašteni Volkswagen servisi u zemlji i Europi bit će obaviješteni.
Da, troškove snosi Volkswagen.
Da, međutim servisne mjere koje treba provesti mogu varirati ovisno o modelu i motoru.
Da.
S mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca Volkswagen obećava svojim kupcima da će riješiti sve eventualne reklamacije koje se odnose na tehničku servisnu mjeru na vozilima s dizelskim motorima tipa EA189 te određene dijelove sustava motora i sustava pročišćavanja ispušnih plinova. Navedena mjera za osiguranje lojalnosti kupaca općenito vrijedi u razdoblju od 24 mjeseca nakon provedbe tehničke servisne mjere i do ukupne kilometraže pogođenog vozila od maksimalno 250.000 km u slučaju korištenja mjere za osiguranje lojalnosti kupaca (ovisno o tome koji kriterij prije nastupi).
Volkswagen je uvijek tvrdio da provedba tehničke servisne mjere nije povezana s nikakvim pogoršanjem u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora i okretnog momenta, razine buke, trajnosti motora i njegovih komponenti te da će sve vrijednosti vozila relevantne za tipsko odobrenje ostati nepromijenjene. Regulatorna tijela izričito su potvrdila da su zakonski zahtjevi ispunjeni. Ta potvrda također se odnosi na zahtjeve prema trajnosti sustava za kontrolu emisija.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca to neće promijeniti. Štoviše, s mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca Volkswagen sada šalje još jedan jasan signal da update neće imati nikakav negativan utjecaj na trajnost vozila. Cilj ove mjere je ojačati povjerenje svih kupaca u pouzdanost tehničke servisne mjere te dodatno potaknuti kupce da provedu tehničku servisnu mjeru na svojim vozilima.
Detaljne informacije o preduvjetima i opsegu mjere za osiguranje lojalnosti kupaca kupci mogu odmah dobiti u svim ovlaštenim servisima marki.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca odnosi se na sva vozila s dizelskim motorima tipa EA189 marki Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA i Volkswagen gospodarska vozila za koja je tehnička servisna mjera provedena.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca odnosi se na sve kupce Volkswagena čija su vozila opremljena dizelskim motorom tipa EA189 i koji provedu update na svojim vozilima u kontekstu tematike u vezi s dizelskim motorima u sklopu servisne mjere 23Q7, ali samo do ukupne kilometraže vozila od maksimalno 250.000 km u slučaju korištenja mjere za osiguranje lojalnosti kupaca i uz dokaz o prethodnom sudjelovanju u svim servisnim radovima i radovima održavanja koje preporučuje proizvođač (tj. koji se unose u Plan održavanja).
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca primjenjuje se, naravno, i retroaktivno na sva vozila koja su već sudjelovala u tehničkoj servisnoj mjeri u prošlosti, počevši od dana provedbe tehničke servisne mjere (pod uvjetom da su ispunjeni svi ostali preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca). Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca povezana je s odgovarajućim brojem šasije, tako da se u slučaju prodaje vozila unutar razdoblja od 24 mjeseca odnosi i na sljedećeg vlasnika vozila.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca primjenjuje se u cijelom svijetu, s izuzetkom tržišta SAD-a, Kanade i Južne Koreje, jer se u tim zemljama primjenjuju različite regulative.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca odnosi se na ukupno 15 komponenti sustava povrata ispušnih plinova, sustava ubrizgavanja goriva i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova: lambda sondu, osjetnik za temperaturu, preklopni ventil za povrat ispušnih plinova, ventil za povrat ispušnih plinova, senzor diferencijskog tlaka, brizgaljku, visokotlačnu pumpu, razdjelnu letvicu (goriva), ventil za regulaciju tlaka, senzor tlaka i vod za ubrizgavanje.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca nema utjecaja na Volkswagenovu tvrdnju da tehničke servisne mjere neće rezultirati nikakvim nedostacima za kupce u pogledu trajnosti motora i njegovih komponenti. Regulatorna tijela su potvrdila da tehnička servisna mjera ispunjava sve zakonske zahtjeve i ne dovodi do pogoršanja u pogledu potrošnje goriva, emisija CO2, snage motora i okretnog momenta te razine buke.
Uz gore navedene preduvjete:
- mjera za osiguranje lojalnosti kupaca
- može se prikupljati, procjenjivati i provoditi samo za ovlašteni servis i putem ovlaštenog servisa,
- odnosi se isključivo na kvarove u pogledu materijala i izrade sljedećih komponenti vozila: lambda sonde, osjetnika za temperaturu, preklopnog ventila za povrat ispušnih plinova, ventila za povrat ispušnih plinova, senzora diferencijskog tlaka, brizgaljke, visokotlačne pumpe, razdjelne letvice (goriva), ventila za regulaciju tlaka, senzora tlaka i voda za ubrizgavanje
- ne uključuje osiguranje zamjenskih vozila, naknadu troškova, štete i sl.
(2) zahtijeva da
- je pogođeno vozilo EA 189 sudjelovalo u servisnoj mjeri 23Q7,
- je vozilo ispravno održavano u skladu s Volkswagenovim Planovima održavanja, servisnim updateom i pozivnim servisnim mjerama,
(3) i pod uvjetom da se ne primjenjuje nijedan od sljedećih slučajeva:
- slučajevi prirodnog trošenja, odnosno ograničenja funkcije vozila i njegovih dijelova uslijed istrošenosti,
- vlasnik ili neovlašteni servis i/ili trgovac nije ispravno popravio, održavao ili brinuo o vozilu (npr. korištenjem dijelova koje nije odobrio proizvođač),
- nisu zadovoljeni propisi o radu, rukovanju i održavanju vozila, npr. iz uputa za uporabu,
- vozilo je oštećeno od strane trećih osoba ili uslijed vanjskih utjecaja poput sudara, grmljavinskog nevremena / tuče, visokog vodostaja i slično, koji su uzrokovali predmet reklamacije,
- sve reklamacije koje se odnose na filtar za čestice i koje su uzrokovane zasićenošću filtra za čestice pepelom,
- u vozilo su ugrađeni dijelovi koje proizvođač nije odobrio ili je vozilo modificirano na neovlašteni način, npr. (chip-) tuningom,
- vozilo je korišteno nepravilno, npr. na natjecanjima u motosportu ili uz prekomjerno opterećenje,
- vlasnik vozila nije prijavio reklamaciju u razumnom roku,
- vlasnik vozila nije Volkswagenu dao mogućnost da u razumnom roku razjasni predmet reklamacije.
Da. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca primjenjuje se i retroaktivno na sva vozila koja su već sudjelovala u tehničkoj servisnoj mjeri u prošlosti, počevši od dana provedbe tehničke servisne mjere (pod uvjetom da su ispunjeni svi ostali preduvjeti za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca).
Ako ste imali troškove za usluge povezane sa sudjelovanjem u tehničkoj servisnoj mjeri, Volkswagen će provjeriti ispunjavate li preduvjete za mjeru za osiguranje lojalnosti kupaca i hoće li Volkswagen pokriti nastale troškove. Zahtjevi za preuzimanje troškova moraju se podnijeti ovlaštenom Volkswagen servisu u zemlji u kojoj su usluge pružene do 31. prosinca 2017. godine.
S mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca Volkswagen obećava svojim kupcima da će riješiti sve eventualne reklamacije koje se odnose na tehničku servisnu mjeru na vozilima s dizelskim motorima tipa EA189 te određene dijelove sustava motora i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova. Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca odnosi se na ukupno 11 komponenti sustava povrata ispušnih plinova, sustava ubrizgavanja goriva i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova: lambda sondu, osjetnik za temperaturu, preklopni ventil za povrat ispušnih plinova, ventil za povrat ispušnih plinova, senzor diferencijskog tlaka, brizgaljku, visokotlačnu pumpu, razdjelnu letvicu (goriva), ventil za regulaciju tlaka, senzor tlaka i vod za ubrizgavanje. Besplatna mjera za osiguranje lojalnosti kupaca općenito vrijedi u razdoblju od 24 mjeseca nakon provedbe tehničke servisne mjere i do ukupne kilometraže pogođenog vozila od maksimalno 250.000 km u slučaju korištenja mjere za osiguranje lojalnosti kupaca (ovisno o tome koji kriterij prije nastupi). Ona se primjenjuje, naravno, i retroaktivno na sva vozila na kojima su već izvršene preinake u prošlosti.
Mjera za osiguranje lojalnosti kupaca nema utjecaja na Volkswagenovu tvrdnju da tehničke servisne mjere neće rezultirati nikakvim nedostacima za kupce u pogledu trajnosti motora i sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova. Regulatorna tijela su potvrdila da tehnička servisna mjera ispunjava sve zakonske zahtjeve i ne dovodi do pogoršanja u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora i maksimalnog okretnog momenta te razine buke. S mjerom za osiguranje lojalnosti kupaca Volkswagen sada šalje još jedan jasan signal da update neće imati nikakav negativan utjecaj na trajnost vozila. Cilj ove mjere je ojačati povjerenje svih kupaca u pouzdanost tehničke servisne mjere te dodatno potaknuti kupce da provedu tehničku servisnu mjeru na svojim vozilima. Detaljne informacije o preduvjetima i opsegu mjere za osiguranje lojalnosti kupaca kupci mogu dobiti u svim ovlaštenim servisima marki i online. Kupci se mogu, naravno, obratiti nadležnoj službi za korisnike poštom, e-mailom ili telefonom.
Pogođeni kupci mogu biti sigurni da će tehničke servisne mjere biti uspješno provedene i da neće rezultirati nikakvim pogoršanjem u pogledu potrošnje goriva, emisija CO₂, snage motora i maksimalnog okretnog momenta te razine buke. To je bio bitan preduvjet za odobrenje servisnih mjera putem nadležnih regulatornih tijela. Ako ipak naiđete na neki problem, obratite se najbližem ovlaštenom Volkswagen servisu ili nazovite hotline za dizelska vozila +43 (0)662 4681 3500.
Da, nakon provedene tehničke servisne mjere dobit ćete potvrdu ovlaštenog Volkswagen servisa. Ako izgubite ili ne dobijete potvrdu, obratite se svom ovlaštenom Volkswagen servisu.
Često postavljana pitanja o emisijama CO₂
Govorimo o razlikama u jednoznamenkastim vrijednostima u gramima. Da pojasnimo: udio emisija CO₂ koje prelaze dopuštenu razinu u iznosu od 3 g CO₂/km odgovara otprilike većoj potrošnji u iznosu od 0,1 l/100 km. Važno je naglasiti da se mjerne vrijednosti odnose na Novi europski ciklus vožnje (NEFZ/NEDC). Stvarna potrošnja kupca ostaje nepromijenjena.
Za kupca nema nikakvih promjena. Vrijednosti stvarne potrošnje vozila kupaca se ne mijenjaju i nisu potrebne nikakve tehničke servisne mjere na vozilima.
Ne, izmjerene vrijednosti emisije CO₂ i potrošnje prenijet će se u isprave budućih novih vozila u sklopu postupka registracije i uključiti u svu komunikaciju s trgovcima. Neće se provoditi nikakve softverske ili tehničke izmjene.
Takozvani NEFZ/NEDC (Novi europski ciklus vožnje), standardizirani ciklus vožnje za Europu prema kojem se provodi ispitno mjerenje, predstavlja usporednu, a time i orijentacijsku vrijednost, na temelju koje kupac može ocijeniti različita vozila različitih proizvođača s obzirom na njihovu potrošnju. Stil vožnje u praksi obično je drugačiji, tako da se ispitne vrijednosti i vrijednosti potrošnje u praksi mogu samo donekle uspoređivati. Od 2017. godine na snazi je takozvani WLTP kao ispitni ciklus, u kojem će se postizati veće brzine i veća ubrzanja. Zbog toga je WLTP bliži uvjetima u praksi.
Ove varijante modela trenutačno se nalaze u postupku naknadnog mjerenja te će njihove vrijednosti biti ispravljene.
Činjenice o dizelskim emisijama.
U kratkim videozapisima možete saznati sve što trebate znati: od funkcije softvera za isključivanje preko planiranih korektivnih mjera sve do dogovaranja termina u ovlaštenom Volkswagen servisu.
Kako dogovoriti termin?
Saznajte kada možete dogovoriti termin za besplatnu preinaku svog vozila i kako će se postupak odvijati za vas kao kupca.
Naknadna obrada dizelskih ispušnih plinova
Ovdje ćemo vam pokazati kako se štetne tvari postupno uklanjaju iz ispušnih plinova dizelskog motora kako bi se sa sigurnošću ispunili propisani zahtjevi na globalnom tržištu.
Što radi softver za isključivanje?
Ovdje možete saznati zašto se u vozilu na valjcima za ispitivanje kočnica aktivira poseban modus valjaka za ispitivanje kočnica, koji poziva unaprijed definirani profil za ispitivanje vrijednosti ispušnih plinova.
Korektivne mjere za problematiku u vezi s dizelskim motorima.
Pogledajte koje se servisne mjere primjenjuju za koji tip motora te kada je dovoljna implementacija novog softvera za upravljanje motorom, a kada je nužan tehnički popravak.
Obratite nam se
Ovdje možete pronaći hrvatske Volkswagen trgovce samo jednim klikom.