Sigurniji i opušteniji na putu sa sustavima potpora
Mi u Volkswagenu stalno radimo na tome da poboljšamo vaš doživljaj vožnje. Uz sustave potpora za vožnju marke Volkswagen ne činimo samo korak naprijed prema autonomnoj vožnji, već iznova osmišljavamo komfor u vožnji i povećavamo sigurnost u vožnji – bilo u gradu, na autoputu ili tijekom parkiranja. Naime, Volkswagen sustavi potpora mogu pomoći u sprečavanju sudara i još opuštenijoj vožnji u vozilu
Sustavi potpora za vozača od A do Z
Pregled sustava potpora za vozača
Travel Assist
Iskusite sa sustavom potpore Travel Assist kako inovativna tehnologija može olakšati promjenu voznog traka. Uključite žmigavac i čim se susjedni trak oslobodi, potpora pri promjeni voznog traka marke Volkswagen umjesto vas će izvršiti promjenu voznog traka unutar ograničenja sustava. Naime, zahvaljujući senzorima u stražnjem dijelu vozila Travel Assist može prepoznati pretječe li vas upravo neko vozilo i počinje pretjecati samo ako je kolnik slobodan. Opcijski sustav Travel Assist možete jednostavno aktivirati preko tipke na višenamjenskom kolu upravljača. Čim potpora pri promjeni voznog traka postane aktivna, preuzet će ubrzavanje, održavat će vozilo na voznom traku i zadržati razmak od vozila ispred. A kada sami intervenirate, dobit ćete ponovno kontrolu nad vozilom. Naposljetku, vi snosite punu odgovornost za vožnju u bilo kojem trenutku.
Automatska regulacija razmaka ACC
Automatska regulacija razmaka ACC (Adaptive Cruise Control) pomaže vam u održavanju razmaka od vozila ispred i pritom automatski regulira brzinu. Pritom željeni razmak koji želite održati i najveću brzinu možete sami namještati i prilagođavati. Ovaj tempomat marke Volkswagen posebno je koristan u zastojima. Naime, s automatskom regulacijom razmaka ACC vozit ćete udobno i kod usporenog prometa. Automatska regulacija razmaka ACC (unutar svojih granica) u kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG može zaustaviti vozilo do mirovanja i automatski slijediti vozilo ispred kada ono ponovno krene. Sustav potpore ACC također radi u kombinaciji s drugim sustavima potpora za vožnju te na temelju podataka o dionici iz navigacije može prilagođavati brzinu vozila zavojima, križanjima (skretanjima) i kružnim tokovima. Tako se povećava vaš komfor u vožnji, a smanjuje se potrošnja goriva. Ovaj opcijski tempomat u nekim Volkswagen modelima u kombinaciji sa sustavom prepoznavanja prometnih znakova može također očitati ograničenja brzine i automatski prilagoditi brzinu. U kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG opušteno ćete voziti tijekom zastoja i u prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima.
Potpora zadržavanja vozila na voznom traku Lane Assist
Uz potporu zadržavanja vozila na voznom traku marke Volkswagen uvijek ćete ostati na pravom voznom traku. Lane Assist uključuje se na brzini većoj od oko 65 km/h te vam pruža optimalnu podršku na lokalnim cestama i autoputu. Prednja kamera vašeg Volkswagena pritom prepoznaje oznake na cesti poput punih i isprekidanih linija ili dvije vanjske linije na kolniku s dva vozna traka. Potpora zadržavanja vozila na voznom traku također registrira linije u mračnim uvjetima i kod magle te zadržava vozilo na voznom traku.
Sustav potpore Lane Assist ovisno o modelu intervenira laganim kontraupravljanjem u slučaju da počnete napuštati optimalan vozni trak. Tako vozilo i dalje ostaje između oznaka na voznom traku. Osim toga, vozača se upozorava na to da napušta vozni trak vizualnim signalima i vibracijom na kolu upravljača. Ako se izvrši manevar pretjecanja i uključi žmigavac, Lane Assist neće reagirati i dopustit će vam da neometano nastavite pretjecati. K tomu se sustav potpore za vožnju Lane Assist prilagođava navikama vozača u vožnji te zadržava vozilo između linija u uobičajenom položaju. Pritom vozač ima stalnu kontrolu nad vozilom te može preuzeti upravljanje nad sustavom u bilo kojem trenutku.
Side Assist i Blind Spot senzor
Nepregledna mjesta i mrtvi kut ukoso iza vozila mogu stvarati probleme na autoputu ili u stresnom gradskom prometu. Uz Side Assist i Blind Spot sustav potpore za vožnju marke Volkswagen vaše vam vozilo daje potreban pregled kada ga nemate. Uz pomoć radarskih senzora u stražnjem dijelu vozila mogu se registrirati objekti u kritičnom području iza i pokraj vozila. LED pokazivač u vanjskom zrcalu ili na unutrašnjoj strani kućišta vanjskog zrcala svijetli kada se objekt nalazi u kritičnom području pokraj vašeg vozila. Ako se unatoč tome uključi žmigavac ili se vozilo pomakne u stranu, svjetlosni signal počet će treperiti. U kombinaciji sa sustavom Lane Assist sustav potpore za vožnju može izvršiti i kontraupravljanje kako bi se spriječio sudar. Sustav potpore Side Assist može znatno pridonijeti vašoj sigurnosti prvenstveno tijekom pretjecanja na autoputu ili lokalnoj cesti. U gradskom prometu ili tijekom izlaska iz parkirnog mjesta sustav potpore Blind Spot upozorit će zvučnim signalima na druge sudionike u prometu u okruženju te će pomoći u prepoznavanju objekata u mrtvom kutu.
Sustav prepoznavanja prometnih znakova
S ovim sustavom potpore za vožnju marke Volkswagen uvijek ćete biti informirani o prometnim znakovima na dionici. Naime, prednja kamera prepoznaje prometne znakove u cestovnom prometu i uočljivo prikazuje registrirane informacije na višenamjenskom pokazivaču ili zaslonu radiosustava odnosno navigacije. Iz kombinacije podataka o vozilu, informacija navigacijskog sustava i registriranih prometnih znakova kreira se prikaz radi optimalne orijentacije vozača. Tako ćete uvijek biti dobro informirani na cesti.
Sustav nadzora okoline Front Assist
Sustav nadzora okoline Front Assist pomaže u registriranju stanja u prometu ispred vozila i ranom prepoznavanju opasnosti. Ovaj sustav potpore pomaže u opsežnom registriranju stanja u prometu osobito na autoputu i na lokalnoj cesti, kada je teško procijeniti brzinu i razmak drugih sudionika u prometu. Radarski senzori na prednjem dijelu vozila prepoznaju razmak od drugih sudionika u prometu te vizualnim i zvučnim signalima upozoravaju vozača kada dođe do kritičnog razmaka. Istovremeno se Front Assist priprema za kočenje. Kočionim trzajem dodatno se upozorava na mogući sudar. Ako sada vozač zakoči, Front Assist pojačat će učinak kočenja i tako znatno skratiti put kočenja u slučaju nužde. Ako vozač ne reagira samostalno ili pravovremeno na upozorenja sustava potpore, Front Assist može automatski zakočiti ili izvršiti kočenje u nuždi. Front Assist radi neovisno o sustavu ACC. Front Assist marke Volkswagen može pridonijeti sigurnoj vožnji i u gradskom prometu jer je City funkcija kočenja u nuždi aktivna do 30 km/h. Ako sustav potpore prepozna objekte u kritičnom području ispred vozila, on će automatski zakočiti. Tako Front Assist može spriječiti nalete straga i sudare koji prijete u cestovnom prometu.
Potpora za križanja
Potpora za križanja je sistemsko proširenje potpore izlaska iz parkirnog mjesta te vozaču pruža podršku pri ulasku u T-križanje ili priključivanju u promet. Radarski senzori u predjelu branika nadziru bočni promet i registriraju objekte koji se približavaju vozilu s bočne ili prednje strane. Ovaj je sustav potpore iznimno koristan pri izlasku iz kolnih prilaza i kod križanja s pješačkom i biciklističkom stazom. Naime, potpora za križanja može izdati upozoravajući signal još prije no što se objekt nađe u vidnom polju vozača.
Ako senzori registriraju potencijalnu opasnost, vozač će dobiti vizualne i zvučne upozoravajuće signale pri brzini do 30 km/h. Na brzini vozila do 10 km/h sustav potpore može čak izvršiti kočenje u nuždi.
Sustavi potpora za vozača za parkiranje
Park Assist: pomoć pri parkiranju i potpora izlaska iz parkirnog mjesta
Ulazak i izlazak iz parkirnog mjesta mogu se pretvoriti u stresnu i nezgodnu situaciju. Sustav potpore Park Assist pomaže vam u pronalasku prikladnog parkirnog mjesta i usmjeravanju vozila u parkirno mjesto. Ako je potpora pri parkiranju aktivirana pritiskom na gumb, ultrazvučni senzori provjerit će gdje se nalazi parkirno mjesto koje je dovoljno veliko za vaše vozilo. Dovoljno je 40 cm ispred i iza vozila da pomoć pri parkiranju prepozna parkirno mjesto kao prikladno. Čim pronađe slobodno mjesto, Park Assist će izračunati pravi put do njega. Za Park Assist nisu nikakav problem ni prepoznavanje i parkiranje u kosa parkirna mjesta. Manevar i okruženje oko vozila Park Assist će prikazati na zaslonu. Pritom će podršku pružiti senzori i zvučni signali koji signaliziraju razmak od vozila ispred i iza. Sustav potpore za vožnju samostalno upravlja vozilom, dok vozač samo pritišće gas i kočnicu te mijenja stupnjeve prijenosa. Na zaslon se također prikazuju zahtjevi upućeni vozaču, primjerice da ubaci u stupanj prijenosa za vožnju prema naprijed. Park Assist pomaže vam i pri izlasku iz parkirnog mjesta te može jednostavno manevrirati vozilom van iz parkirnog mjesta čak i ako razmak do susjednih vozila iznosi samo 25 cm. I ovdje su aktivni senzori za razmak koji signaliziraju razmak od okolnih objekata. Blind Spot senzor upozorava vas na vozila i objekte koji se približavaju vozilu odostraga.
Park Assist Plus: potpuno automatizirano parkiranje na daljinsko upravljanje
Park Assist Plus je poboljšani sustav Park Assist koji omogućuje potpuno automatizirano parkiranje. To znači da ovaj sustav potpore vašeg Volkswagena s jedne strane izračunava put do parkirnog mjesta i usmjerava vozilo u njega, a s druge strane također samostalno mijenja stupnjeve prijenosa. Nakon aktivacije sustava Park Assist Plus i pronalaska odgovarajućeg parkirnog mjesta držite pritisnutu tipku na konzoli za potpuno automatizirano parkiranje dok se vozilo ne bude nalazilo u parkirnom mjestu. Isto tako funkcionira potpuno automatizirani izlazak iz parkirnog mjesta uz pomoć sustava potpore. Stiskanje uz zidove ili druga vozila pri ulasku ili izlasku iz uskih javnih garaža? I to je sad već prošlost. Naime, postupkom parkiranja svog Volkswagena možete ugodno upravljati izvana sa smartphonea uz pomoć sustava Park Assist Plus. Pomoć pri parkiranju s funkcijom daljinskog upravljanja usmjerava vaše vozilo u parkirno mjesto dok vi putem aplikacije kontrolirate postupak i upravljate njime. Pritom je vaše vozilo spojeno sa smartphoneom putem bluetootha. Vozilo se automatski zaustavlja čim se smartphone udalji od antene na više od 4 m i prekine se veza. Cijeli postupak možete zaustaviti izvana putem aplikacije u bilo kojem trenutku.
Kamera za vožnju unatrag Rear View
Sa sustavom potpore Rear View zadržavate pregled nad svime što se nalazi iza vašeg vozila. Kamera za vožnju unatrag donosi vam stražnji prikaz na zaslonu infotainment sustava te vam pomoćnim linijama pokazuje smjer vozila pri vožnji unatrag. Tako vam kamera za vožnju unatrag olakšava parkiranje i vožnju unatrag. Ovaj sustav potpore za vožnju podržat će vaš manevar vožnje i tijekom spajanja prikolice. Naime, kamera za vožnju unatrag usmjerava vozača u prikladan kut za rudo prikolice.
Area View
Funkcija Area View zadržava pregled nad okolinom vozila. Ovaj se sustav potpore može aktivirati pritiskom na gumb. Nakon toga 4 kamere sprijeda, straga i bočno snimaju okruženje oko vozila. Vozač može odabrati željeni prikaz, a odgovarajuća se slika prikazuje na zaslonu infotainment sustava. Pojedinačni prikazi omogućuju ciljani pogled na pojedinačna područja. Ptičja perspektiva odozgo prikazuje vozilo i njegovo okruženje, dok je slika izrađena kombinacijom svih kamera. Tako sustav potpore Area View proširuje vidno polje vozača pritiskom na gumb i omogućuje lakše prepoznavanje prepreka. Osim toga, prednja kamera nudi prikaz od 180 stupnjeva te je vrlo korisna kod priključivanja u promet. Naime, snimka sustava potpore prepoznaje bicikliste i druge sudionike u bočnom prometu još prije nego što ih vozač primijeti. S prikazom okoline „Area View“ možete se još sigurnije kretati u cestovnom prometu.
Potpora za manevriranje prikolicom Trailer Assist
Uz Trailer Assist marke Volkswagen manevriranje unatrag prikolicom postaje dječja igra. Kada se prikolica spoji s vozilom, potpora za manevriranje prikolicom može se aktivirati ubacivanjem u stupanj za vožnju unatrag i pritiskanjem tipke za pomoć pri parkiranju. S prekidačem za pomicanje vanjskih zrcala i prikazom na zaslonu sada se može namjestiti željeni smjer vožnje prikolice. Potpora za manevriranje prikolicom preuzet će upravljanje te će samostalno manevrirati. Pritom vozač nadzire okruženje i pritišće papučicu gasa i kočnice. Korekcijom smjera vožnje i kočenjem zaustavlja se manevriranje i vozač preuzima kontrolu nad vozilom.
Sustavi potpora za vozača za veću sigurnost
Emergency Assist
Vaša je sigurnost najvažnija. Zbog toga smo razvili sustav Emergency Assist – vašeg osobnog medicinskog pomoćnika za hitne slučajeve u vozilu. Čim sustav prepozna vozačevu neaktivnost, pokrenut će se sigurnosni program. Dakle, kada vozač ne pokazuje aktivnost za upravljačem niti daje gas ili koči, sustav će ga kočionim trzajima, upozoravajućim zvukovima i upozoravajućim žmiganjem pozvati da preuzme upravljanje vozilom. Ako ne uslijedi odgovor u obliku intervencije, automobil će se održavati na voznom traku, aktivirat će se uređaj za svjetlosno upozorenje i vozilo će se, ako je moguće, zaustaviti unutar ograničenja sustava.
Ako to okolina vozila dopušta, sustav će ovisno o modelu usmjeriti vozilo na krajnji vanjski kolnički trak i tamo ga zaustaviti. Tijekom cijelog postupka vozač može u bilo kojem trenutku opet preuzeti kontrolu nad vozilom regulacijom upravljanja ili pritiskom papučice gasa.
Auto Hold funkcija
Sustav potpore Auto Hold marke Volkswagen predstavlja proširenje elektroničke parkirne kočnice. Zahvaljujući Auto Hold funkciji automobil se neće otkotrljati u mirovanju ili tijekom kretanja, čak i ako vozač ne pritišće stalno kočnicu. Ovaj sustav potpore omogućuje kontrolirani nastavak vožnje bez kotrljanja unatrag osobito tijekom kretanja na kosini te osigurava stabilnost i na strmom terenu. Auto Hold funkcija spojena je sa sustavom ABS/ESP vašeg automobila. Ako senzori broja okretaja ABS-a prepoznaju kotrljanje, kočnica se dalje zateže pa se vozilo zaustavlja. Auto Hold funkcija se deaktivira aktiviranjem mjenjača i pritiskanjem papučice gasa. Preko tipke na konzoli Auto Hold funkcija može se ponovno aktivirati.
Proaktivna zaštita putnika
Ovaj sustav potpore prepoznaje potencijalno opasne situacije u cestovnom prometu i automatski reagira kako bi pripremio vozilo i putnike na mogući predstojeći sudar. Proaktivna zaštita putnika marke Volkswagen radi na temelju kombinacije ESP senzora i Front View kamere te stalno analizira vašu okolinu. Ako primjerice putujete mokrim kolnikom i vozilo se počne zanositi, ovaj sustav za sigurnost u vožnji će odmah reagirati. Prozori će se automatski zatvoriti, pojasevi će se zategnuti i krovni prozor automobila zatvoriti. Tako se vozilo priprema za sudar koji prijeti i pokušava što bolje zaštititi putnike prije sudara. Kada vozač ponovno dobije kontrolu nad vozilom, pojasevi se otpuštaju i vožnja se može neometano nastaviti.
Sustav prepoznavanja umora
Duga vožnja autoputom za vozača može biti iznimno naporna. Volkswagen sustav potpore za prepoznavanje umora analizira vozačeve pokrete upravljačem i upozorava putnike ako nešto primijeti. Ako vozač ima uobičajen način vožnje, ako se obje ruke nalaze na kolu upravljača i ako se utvrde blagi pokreti upravljačem. No ako je vozač umoran, on će kolo upravljača držati fiksno te će ga okretati uz trzaje s korektivnim pokretima. Ovaj sustav potpore za vožnju za prepoznavanje umora registrirat će takva odstupanja tijekom upravljanja. On će zvučnim i vizualnim upozoravajućim signalima vozača upozoriti na odstupanja kada se prekine njegov karakterističan stil vožnje. U svoju procjenu situacije sustav potpore za vožnju za prepoznavanje umora može uzeti u obzir i trajanje vožnje i doba dana.
Multikolizijska kočnica
Multikolizijska kočnica kao sustav potpore može pomoći u sprečavanju sekundarnih sudara i smanjivanju posljedica sudara. Velik broj sudara povezan je s višestrukim sudarima koji se događaju nakon prvog sudara. Ako senzori na vozilu registriraju sudar, sustav potpore automatski će izvršiti kočenje. Tako vozilo može usporiti u cestovnom prometu te se može spriječiti sekundarni sudar ili zanošenje vozila. I kada vozač u situaciji sudara ne može dovoljno brzo reagirati, intervenirat će multikolizijska kočnica koja će zaustaviti vozilo. Tako ćete s Volkswagen multikolizijskom kočnicom biti najbolje zaštićeni od sekundarnih sudara.
Car2X u Golfu
Car2X tehnologija je upozoravajući sustav za opasnost koji vam pruža podršku u sigurnoj vožnji. Slanjem i primanjem signala i informacija između vozila i infrastrukture Car2X može povećati sigurnost u vožnji autoputom. To znači da vozač Volkswagena s Car2X sustavom potpore može rano dobiti informacije o stvaranju zastoja, ograničenjima brzine ili crvenom svjetlu na semaforu. Poslane informacije vozaču se prikazuju na zaslonu.
U slučaju sudara Car2X može proslijediti važne informacije, a interventna vozila opremljena ovom tehnologijom mogu upozoriti druge sudionike u prometu na ulazak u križanje. Većih nekih 100 m prije dolaska na mjesto sudara vozilu koje prilazi prenosi se primjerice informacija da je automobil zaustavljen na rubu ceste ili da je aktiviran zračni jastuk.
Car2X tehnologija aktivna je pri brzini vozila većoj od 80 km/h. Putem Wi-Fi mreže (pWLAN) u milisekundama se razmjenjuju signali između vozila koja su uključena u prometu. Car2X tehnologija radi bez mobilne mreže i bez pohranjivanja osjetljivih podataka. U kombinaciji s regulacijom razmaka ACC ovaj sustav potpore može također intervenirati u zbivanjima u prometu. Car2X sustav potpore temelji se na principu kolektivne inteligencije i radi bolje što je više vozila i dionica ceste opremljeno tom tehnologijom. U Hrvatskoj se kontinuirano radi na izgradnji Car2X tehnologije.
Potpora za duga svjetla Dynamic Light Assist i Light Assist
Uz Light Assist i Dynamic Light Assist kolnik će biti optimalno i automatski osvijetljen. Tako ćete voziti sigurno i s najboljim svjetlosnim uvjetima u svakoj situaciji u vožnji. Dok Light Assist automatski uključuje ili isključuje duga svjetla, Dynamic Light Assist dodatno se prilagođava danim uvjetima kako bi cesta bila optimalno osvijetljena, npr. na križanjima u gradu ili na zavojitim cestama. Tako ćete tijekom skretanja u gradu rano prepoznati druge sudionike u prometu poput pješaka ili biciklista i moći prilagoditi ponašanje vozila u vožnji situaciji. I dinamično svjetlo za vožnju zavojima ovog sustava potpore obećava sigurnu vožnju. Ono se prilagođava zavojima, prati kut upravljača i jamči najbolje moguće uvjete vidljivosti tijekom vožnji zavojima. Na brzini većoj od 60 km/h i u mraku vozilo sa sustavom Dynamic Light Assist kreće se automatski i stalno s dugim svjetlima. Stoga tijekom vožnje lokalnim cestama ili na autoputu ne morate misliti na uključivanje i isključivanje dugih svjetala. Inteligentna potpora za duga svjetla neće zaslijepiti ni druge sudionike u prometu. Njih prepoznaje prednja kamera koja ih isključuje iz osvjetljenja sustava Dynamic Light Assist, dok će okruženje oko vozila i dalje ostati dobro osvijetljeno.
IQ.LIGHT matrix LED glavna svjetla
IQ.LIGHT sustav potpore impresionira iznimno modernim matrix LED glavnim svjetlima. Ovisno o modelu i izvedbi glavna su svjetla opremljena s do 128 LED žaruljica koje jamče sigurnu vožnju s preciznim osvjetljenjem. Zahvaljujući kombinaciji značajke IQ.LIGHT i sustava Dynamic Light Assist moguć je učinkovit i optimalan rad LED žaruljica s pojedinačnim navođenjem, pri čemu se jačina osvjetljenja prilagođava dotičnoj situaciji.
Matrix sustav u sekundama izračunava idealnu osvijetljenost na temelju informacija prednje kamere, podataka navigacijskog sustava, GPS signala, kuta upravljača i aktualne brzine te se prilagođava okruženju. Osim toga, jačina osvjetljenja IQ.LIGHT svjetala impresionira dosegom od čak 130 m. Razni modusi osvjetljenja namještaju se automatski ovisno o okolnom svjetlu i brzini.
- Svjetlo za gradsku vožnju: širi svjetlosni snop do 50 km/h
- Svjetlo za lokalne ceste: kratka svjetla od 60 km/h izvan naseljenih mjesta
- Maskirana trajna duga svjetla: duga svjetla s odgovarajućim zaslanjanjem drugih sudionika u prometu
- Kratka svjetla za autocestu: uski svjetlosni snop s velikom dosegom pri velikim brzinama
- Duga svjetla za autocestu: uključuju se kada se ne registriraju drugi sudionici u prometu
- Svjetlo za pretjecanje: posebno osvjetljenje lijevog bočnog područja vašeg Volkswagena bez zasljepljivanja drugih vozila
- Svjetlo za susretanje: svjetlosni fokus na desnoj strani kolnika kako se ne bi zasljepljivao promet iz suprotnog smjera
- Duga svjetla: manualno aktivirana duga svjetla sa širim svjetlosnim snopom od dugih svjetala za autocestu
- Svjetlo za loše vremenske uvjete: reagira na mokar kolnik i smanjuje jačinu osvjetljenja na određenim mjestima kako bi se spriječio zasljepljivanje
- Ograničenje refleksije od znakova: prigušivanje dugih svjetala na reflektirajućim znakovima kako bi se spriječilo zasljepljivanje
- Svjetlo za terensku vožnju: vrlo široka kratka svjetla s osvjetljenjem od 90° kako bi se bolje prepoznale prepreke tijekom terenske vožnje
- Svjetlo za označavanje: s Nightvision funkcijom (toplinskom kamerom) mogu se prepoznati prolaznici i divlje životinje te osvijetliti bez zasljepljivanja
- Sekvencijalno svjetlo za skretanje: ciljano prigušivanje i prilagođavanje osvjetljenja tijekom skretanja
Nightvision
Sustav potpore Nightvision pruža vam podršku tijekom vožnje noću i po mraku. Sustav uz pomoć toplinske kamere prepoznaje pješake i životinje te ih obilježava na prikazu slike na zaslonu. Slika Nightvision funkcije prikazuje se na zaslonu u nijansama sive boje, dok se prolaznici i biciklisti na slici prikazuju u žutim ili crvenim nijansama boje. Ako se pješaci, biciklisti ili divlje životinje nalaze blizu vozila u opasnom području, isti će biti obilježeni crvenom bojom na prikazu. U kombinaciji s matrix LED glavnim svjetlima potencijalno ugroženi sudionici u prometu mogu se upozoriti i osvijetliti svjetlosnim signalom. Ova se funkcija uključuje kada se Volkswagen kreće brzinom od najmanje 60 km/h na lokalnoj cesti ili autoputu. Tako vas Volkswagen s funkcijom za noćnu vožnju dodatno upozorava na pješake te rano prepoznaje potencijalno opasne situacije u mraku.
Budućnost tehnologije IQ.DRIVE
Uđite, odaberite odredište i naslonite se – ostalo će obaviti vaš automobil. Samo san? Da. Ali san koji će se uskoro ostvariti jer svakodnevno radimo na toj viziji. IQ.DRIVE predstavlja sve inteligentne sustave potpora za vozača kod marke Volkswagen – današnje i buduće.
Zahvaljujući tehnologiji IQ.DRIVE na razne ćete načine moći osjetiti tehnološki napredak i istovremeno dobiti jedinstven uvid u budućnost mobilnosti. Budućnost u kojoj su zastoji i sudari možda već dio prošlosti. Jer današnja vožnja uz potporu za nas je još jedan korak na putu prema budućoj autonomnoj vožnji.