Novi Golf R

Konfigurirajte sada novi Golf R i odmah se prijavite na newsletter kako ne biste propustili nikakve novosti o modelu.

Zvijezda marke sada je još snažnija

Uz serijsku snagu od maksimalno 245 kW (333 KS) novi Golf R ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 4,6 sekundi i postaje najsnažniji Golf svih vremena. Opremljen opcijskim paketom R-Performance, on postiže najveće brzine od čak 270 km/h. Ovaj usavršeni sportski automobil debitira s brojnim značajkama dizajna i performansa te u ekskluzivnom izdanju .

Snažan, dinamičan i pametan – detalji o novom Golfu R

Novi Golf R pokazuje stav ne samo u pogledu tehničkog dizajna nego i funkcionalno. Istražite ovo serijsko vozilo s većim performansama i njegove brojne značajke. Ovdje vas očekuje pravi osjećaj motosporta.

Konfigurirajte svoj Golf R

Svoje vozilo iz snova možete konfigurirati prema svojim željama i potrebama. Odaberite u prvom koraku svoju liniju opreme, vanjsku boju i naplatke. U drugom koraku svoj Golf R možete opremiti odgovarajućom unutrašnjošću, elementima dizajna, sustavima potpora i dodatnom opremom.

Neka tako Golf R postane vaš individualni Golf R.

Saznajte više i o našim R modelima

Snažna, moćna i s ekspresivnim dizajnom: naša serijska vozila. Na ovoj stranici predstavljamo vam našu paletu modela. Što kažete na Golf R, atraktivan sportski T Roc R⁠ ili naš Touareg R⁠ s plug-in hibridnim pogonom?

Vozni postroj

Vozni postroj – vaš sportski oslonac

Novi Golf R: vozni postroj

Za veću stabilnost, komfor u vožnji i bolje prianjanje na cesti pobrinut će se razne značajke sportskog voznog postroja u Golfu R. Saznajte više o inteligentnom upravitelju dinamike vožnje te o serijskoj adaptivnoj regulaciji voznog postroja DCC i individualnoj regulaciji ESC-a.

Spušteni sportski vozni postroj

Sportski vozni postroj spušten za 20 mm u usporedbi sa serijskom proizvodnjom sastoji se od MacPhersonove prednje osovine, stražnje osovine s četiri spone i iznimno stabilnog 18“ kočionog sustava. Serijski se također upotrebljava progresivni upravljač. Tijekom manevriranja i parkiranja on osjetno smanjuje pokrete upravljača. Dakle, manje ćete rukovati upravljačem pa ćete putovati dinamičnije.

Inteligentan upravitelj dinamike vožnje

S upraviteljem dinamike vožnje kod svakog se manevra vožnje koordinirano navode elektromehaničke funkcije pogona na sve kotače i elektroničke blokade diferencijala te funkcije poprečne dinamike DCC amortizera. Pritom će se prilagodbom amortizacije individualno po kotaču postići iznimno agilno i precizno upravljanje.

Time se može na odgovarajući način upravljati regulacijom spojke sustava razdjelnika okretnog momenta. Ciljane regulacije kočenja na kotaču s unutrašnje strane zavoja smanjuju podupravljanje u prijelaznom i graničnom području. Paralelno se poboljšava trakcija zahvaljujući većem blokirnom momentu u sustavu razdjelnika okretnog momenta za naglašeniji pogon u stražnjem dijelu vozila.

Adaptivna regulacija voznog postroja DCC

Adaptivna regulacija voznog postroja DCC prvi je put serijski integrirana u model Golf R. Ona stalno reagira na kolnik i situacije u vožnji te automatski u djeliću sekunde odabire prikladnu amortizacijsku postavku amortizera. Pritom se u obzir uzimaju i manevri kočenja, upravljanja i ubrzanja.

Individualna regulacija ESC-a

Pri pokretanju Golfa R sustav ESC uvijek je aktivan u punom rasponu. No ESC se može također deaktivirati u izborniku vozila ili prilagoditi u dva stupnja. U modusu „ESC Sport“ povećavaju se ESC pragovi i ASR pragovi proklizavanja te se tako smanjuje intenzitet intervencija. U modusu „ESC off“ vješti vozači mogu deaktivirati ESC kompletno za sve situacije u vožnji. Ako su „Front Assist“ i potpora za izbjegavanje prepreka aktivirani, ESC se u slučaju nužde može automatski ponovno uključiti.