NEFZ i WLTP. 

Novo ispitivanje predviđa promijenjen ciklus vožnje i strože ispitne parametre, među ostalim i duži vremenski period mjerenja i veću maksimalnu brzinu. Pregled novosti: 

Nakon pokretanja nezagrijanog motora na ispitnim se valjcima mjere četiri brzinska područja: do 60, do 80, do 100 i preko 130 km/h. Unutar tih faza vozilo se neprestano ubrzava i koči. Maksimalna brzina tako je za 10 km/h veća nego kod NEFZ ciklusa. Osim toga je sa cca. 47 km/h znatno viša i prosječna brzina (ranije cca. 33 km/h). U ispitnoj komori zadana je temperatura od 23° C. Kod NEFZ ciklusa temperatura je iznosila 20 - 30° C. Kompletan WLTP ciklus vožnje traje otprilike 30 minuta. Za razliku od toga NEFZ ciklus trajao je svega 20 minuta. I sama dionica se i više nego udvostručila, s 11 na 23 kilometra. Za razliku od NEFZ ciklusa kod WLTP ciklusa u obzir se uzima i individualna dodatna oprema, koja mijenja masu vozila, aerodinamična svojstva i potrošnju struje u mirovanju. Dodatna oprema koja troši struju kao što su klima-uređaj ili grijanje sjedala i dalje je isključena iz ispitnog postupka.

Zatvori

Novi standardi za vrijednosti potrošnje.