Sustavi potpora

"Front Assist"

Sustav nadzora okoline "Front Assist" u slučaju nužde, odnosno otkrivanja pješaka, automatski će zakočiti te pomoći u smanjenju težine nesreće - ili u idealnom slučaju, potpuno ju izbjeći. Sustav prepoznaje pješake i vozila na cesti te pravovremeno upozori vozača. Ako sustav detektira da nema pravovremene reakcije, automatski će zakočiti i zaustaviti vozilo.¹

Travel Assist

S opcijski dostupnim sustavom "Travel Assist"² ³ u vozilu imate izrazito korisnu potporu za vožnju.
Ovaj sustav može umjesto vas zadržati vozilo na voznom traku te održavati razmak od vozila ispred i prethodno namještenu najveću brzinu.¹
U tu se svrhu koristi, između ostalog, adaptivnim vođenjem po voznom traku, koje aktivno zadržava vozilo u sredini voznog traka. Pritom se "Travel Assist" prilagođava vašem stilu vožnje tako da može usmjeriti vozilo više ulijevo ili više udesno u vlastitom voznom traku umjesto da ga navodi točno po sredini.¹
"Travel Assist" se u kombinaciji s opcijskim navigacijskim sustavom može proširiti prediktivnom regulacijom brzine i potporom u zavojima. Pritom "Travel Assist" može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.).¹ 

„Lane Assist“

Kod monotonih vožnji mogu se pojaviti rizične situacije. Ovdje do izražaja dolazi "Lane Assist": pri brzini od 60 km/h može detektirati da li vozilo nenamjerno napušta svoj vozni trak. Uz korektivnu potporu pri upravljanju, može usmjeriti pozornost vozača natrag na zbivanja u prometu.¹

Automatska regulacija razmaka ACC

Automatska regulacija razmaka ACC pomaže vam u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred¹. ACC se u kombinaciji s opcijskim navigacijskim sustavom može proširiti prediktivnom regulacijom brzine i potporom u zavojima.
Pritom ACC može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.). 

Blind Spot senzor

Blind Spot senzor može vas upozoriti na opasne promjene voznog traka. LED prikaz u vanjskom zrcalu¹ prikazuje vozila koja se nalaze u mrtvom kutu. U kombinaciji s potporom zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist" sustav vam može pružiti dodatnu podršku korektivnom regulacijom upravljanja.¹
Potpora izlaska iz parkirnog mjesta izdaje upozorenje ako drugo vozilo prijeđe preko kolnika tijekom izlaska iz parkirnog mjesta vožnjom unatrag te u slučaju nužde automatski koči.¹

Sustav prepoznavanja umora

Ako se umorite tijekom vožnje automobila, to ne morate nužno sami primijetiti. Međutim, vaš se način upravljanja mijenja, a to je upravo ono što sustav prepoznavanja umora može registrirati. Oglasit će se upozoravajući zvuk te će napomena u višenamjenskom pokazivaču predložiti jedino što sada pomaže: stanku.¹

Light Assist

Nakon prve aktivacije opcijska potpora za duga svjetla "Light Assist" automatski uključuje duga svjetla pri brzini iznad 60 km/h. U slučaju prometa iz suprotnog smjera ili u naseljenim mjestima duga svjetla se automatski zaslanjaju.¹ Više nije potrebno ručno prebacivanje između kratkih i dugih svjetala. Za vas to znači sljedeće:
sada možete voziti duže i češće s dugim svjetlima. Ceste su bolje osvijetljene i prepreke se ranije uočavaju.

Park Assist

Vaš T-Cross s opcijskom potporom upravljanja pri parkiranju "Park Assist" ne samo da vam u prolasku može reći je li neko parkirno mjesto dovoljno veliko - on će se umjesto vas i parkirati.¹
Pri brzini do 40 km/h "Park Assist" stalno traži odgovarajuća bočna parkirna mjesta. Pri brzini do 20 km/h sustav također traži okomita parkirna mjesta. Nakon što se odlučite za jedno od pronađenih parkirnih mjesta, trebate pokrenuti postupak parkiranja. Pritom "Park Assist" preuzima upravljanje.¹ Vi samo morate dodavati gas, kočiti i pratiti postupak. "Park Assist" omogućuje i izlazak iz bočnih parkirnih mjesta.¹

Kamera za vožnju unatrag „Rear View”

S opcijskom kamerom za vožnju unatrag "Rear View" imate pregled tijekom vožnje unatrag: na zaslonu vašeg infotainment sustava prikazuje se područje iza vozila registrirano putem kamere. "Rear View" također prikazuje pomoćne linije koje vam olakšavaju točnu procjenu razmaka.

Pomoć pri parkiranju s funkcijom kočenja pri manevriranju

Osim akustičnog upozorenja, opcijska pomoć pri parkiranju može izdati i vizualno upozorenje putem prikaza u infotainment sustavu nakon što uoči prepreke ispred ili iza vašeg Volkswagena.¹ Funkcija kočenja pri manevriranju integrirana u opcijsku pomoć pri parkiranju može tijekom vožnje unatrag brzinom do 10 km/h ublažiti težinu sudara ili eventualno u potpunosti spriječiti sudar.¹ Funkcija kočenja pri manevriranju može se aktivirati pritiskom na gumb i tijekom vožnje prema naprijed.

U okviru ograničenja sustava

Do maksimalno 210 km/h

Vozač u svakom trenutku mora biti pripravan za preuzimanje nadzora nad sustavom potpora i odgovoran je za opreznu vožnju.

Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuje 25% PDV-a. Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisije prikupljene su u skladu sa zakonskim mjernim postupcima (VO(EG)715/2007 u trenutno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na pojedinačno vozilo i ne predstavljaju sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja goriva i emisija CO₂ vozila ne ovise samo o učinkovitom korištenju goriva/struje vozila, već na njih utječu i ponašanje u vožnji, dionica vožnje i drugi netehnički čimbenici. Različite vrijednosti potrošnje, emisije CO₂ i dosezi mogu varirati zbog dodatne opreme i pribora (npr. guma, kuke za vuču, krovni nosač itd.), kao i načina vožnje, brzine, uporabe komfornih i dodatnih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, tereta, odabranog profila vožnje, topografije i još mnogo toga. Ovi čimbenici utječu na relevantne parametre vozila poput mase, otpora kotrljanja i aerodinamike. Standardni porez na potrošnju (posebni porez na cestovna motorna vozila) i naknada u naravi izračunavaju se na temelju emisije CO₂ u g/km.

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti
Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.