Frau schaut auf ein Handy im Auto
Frau schaut auf ein Handy im Auto

Vodič u slučaju prometne nesreće

1. Osigurajte mjesto sudara

Uključite uređaj za svjetlosno upozorenje, obucite sigurnosni prsluk (uvijek ga držite u unutrašnjosti vozila!) i zatim postavite sigurnosni trokut (pogledajte točku 2). Vrlo je važno pravilno osigurati mjesto sudara. Time štitite ozlijeđene i pomagače i sprječavate sekundarne sudare. Zato se prvo zaštitite, a tek onda pomozite!

2. Postavite sigurnosni trokut

  • Na autoputu cca 250 metara
  • Na lokalnoj cesti cca 150 metara
  • U naseljenim mjestima cca 50 metara
  • Udaljenost od ruba kolnika cca 1 metar

3. Udaljite putnike iz zone opasnosti

4. Ako ima ozlijeđenih putnika, obavezno uvažite sljedeće:

Pružite prvu pomoć – pokrenite mjere spašavanja života. Obavijestite hitnu službu i policiju! Na autoputu ćete naći SOS telefon otprilike svaka 2 km. Strelice na reflektirajućim stupićima označavaju najbliži SOS telefon. Otvorite poklopac prema gore. Javit će vam se centar za kontrolu prometa.

Poziv u nuždi mora sadržavati pet pitanja.

  • Tko zove?
  • Što se dogodilo?
  • Koliko ima ozlijeđenih?
  • Gdje je mjesto sudara?
  • Kada se incident dogodio?

Brojevi poziva u nuždi:

  • Europski poziv u nuždi: 112

Daljnje zbrinjavanje ozlijeđenih.

5. Što treba učiniti u slučaju materijalne štete?

  • Obavezno dajte svoje isprave vozila drugom sudioniku sudara na uvid.
  • S drugim sudionikom sudara izradite izvješće o nezgodi i obostrano ga potpišite (ovo nije priznanje krivnje, već izvješće o tijeku nezgode, koje služi bržem rješavanju štete).

6. Dokazni materijal

  • Fotografirajte mjesto sudara
  • Ako postoje svjedoci, zabilježite njihova imena i adrese

7. Mobilno jamstvo. Pomoć 24/7

Volkswagen mobilno jamstvo dobivate automatski i besplatno sa svakim novim vozilom. Ono dakle vrijedi od trenutka isporuke vašeg vozila.

Automatski se produljuje, i to bez dodatnih troškova ako se servisni radovi izvode prema propisima proizvođača – tijekom cijelog vijeka trajanja automobila.

U slučaju sudara, mobilnim jamstvom su pokrivene brojne usluge kao što su pomoć na licu mjesta, vuča, izvlačenje vozila, nabava rezervnih dijelova i zamjenska mobilnost.

Kontakt broj za korisnike

 Unutar RH 0800 1 987

 U inozmenstvu: +385 1 6269 169

Vaš Volkswagen servis preuzet će sve formalnosti s osiguravajućim društvom umjesto vas

Formalnosti s osiguravajućim društvom

Naš stručnjak izrađuje precizan profil štete i vodi brigu o formalnostima s osiguravajućim društvom uz očuvanje vaših prava. (Pitanje krivnje može razjasniti samo kupac.) Time ne gubite vrijeme na prijavu štete, procjenu štete itd. Vaš Volkswagen servis riješit će sva pitanja osiguranja vezana uz oštećenje vozila. Sve što trebate učiniti je preuzeti svoje popravljeno i savršeno obnovljeno vozilo. Ukratko: potrudit ćemo se pronaći najbolje rješenje za vašu situaciju.

Zaboravite na sve svoje brige – Volkswagen će sve dovesti u red!

Spašavanje i evakuacija

Lakše spašavanje uz plan evakuacije

Plan evakuacije za Volkswagen modele može pomoći hitnim službama, a sadrži crtež presjeka odozgo i s bočne strane vozila. U njemu je ucrtano mjesto udubljenja karoserije, akumulatora, zračnih jastuka i generatora za aktiviranje zračnih jastuka. To omogućuje hitnim službama da precizno postave opremu za evakuaciju, što uvelike olakšava spašavanje. Stoga držite plan evakuacije namijenjen vašem vozilu iza vozačevog zaslona za sunce u svom automobilu.

Vodič za hitne službe

Na početnoj stranici Volkswagen tvornice dostupni su vodiči za preuzimanje. Oni pomažu hitnim službama koje su prošle posebnu obuku u području tehničke podrške nakon prometnih nezgoda. Specifikacije i dodatna oprema Volkswagen vozila podliježu stalnim izmjenama. Volkswagen stoga izričito zadržava pravo izmjene sadržaja ovog vodiča.

Želite dodatne informacije ili dogovoriti termin?

Pronađite sada ovlašteni Volkswagen servis

Pronađite ovlašteni Volkswagen servis u svojoj blizini i rezervirajte svoj sljedeći termin servisa jednostavno telefonom ili online uz samo nekoliko klikova.