Volkswagen je „Najinovativnija marka 2017. godine“

2017-09-14

Volkswagen je "Najinovativnija marka 2017. godine"

 

  • Marka Volkswagen dobiva brojna odlikovanja u sklopu nagrade za inovacije Plus X Award
  • Novi Arteon dobiva najbolju ocjenu na natjecanju "Automotive Brand Contest"

Wolfsburg/Frankfurt (Njemačka) - U okviru Međunarodnog salona automobila (IAA) u Frankfurtu marki Volkswagen jučer je dodijeljeno nekoliko nagrada za dizajn i inovacije. Posebno istaknut naslov koji je žiri nagrade Plus X Award dodijelio marki Volkswagen jest "Najinovativnija marka 2017. godine" ("Most Innovative Brand 2017"). Novi je Arteon na natjecanju "Automotive Brand Contest 2017" istovremeno dobio najbolju ocjenu "Najbolji od najboljih" ("Best of Best").

Klaus Bischoff, voditelj odjela za dizajn marke Volkswagen, preuzeo je premium nagradu "Najinovativnija marka 2017. godine" za Volkswagen. Plus X Award ubraja se među najveće svjetske nagrade za inovacije s područja tehnologije, sporta i životnog stila. Ovom se nagradom odlikuju marke čiji se proizvodi posebno ističu glede kvalitete i inovacija. Uz premium nagradu, u sklopu nagrade Plus X

Award za proizvode godine u svojoj kategoriji odabrana su - zahvaljujući brojnim oznakama kakvoće - četiri dodatna modela proizvođača iz Wolfsburga:

  • I.D.BUZZ1 kao "Automobilska studija 2017. godine"
  • Golf kao "Kompaktno osobno vozilo 2017. godine"
  • Atlas kao "SUV 2017. godine"
  • Arteon kao "Limuzina 2017. godine"

Novi je Arteon na ovogodišnjem natjecanju "Automotive Brand Contest" k tomu osigurao najbolju ocjenu "Najbolji od najboljih" ("Best of Best") u kategorijama "Vanjski dizajn marki orijentiranih na masovnu proizvodnju" i "Unutrašnji dizajn marki orijentiranih na masovnu proizvodnju" ("Exterior Volume Brand" i "Interior Volume Brand"). U obrazloženju međunarodnog žirija stoji: "S realizacijom Arteona dizajneri iz Wolfsburga bez iznimke su uspjeli pretvoriti budućnost u stvarnost. Oni su tako spojili dizajnerske elemente klasičnog sportskog vozila s elegancijom i ponudom prostora fastback modela te su iznova uspjeli prenijeti veliki dio inovativnih stilskih elemenata i dizajnerskih detalja konceptualnog vozila u serijsko vozilo."

Njemačko vijeće za dizajn ("Rat für Formgebung") u sklopu natjecanja "Automotive Brand Contest" svake godine odlikuje izvanredan dizajn proizvoda i komunikacijski dizajn u automobilskoj branši. Osnovano je 1953. godine na inicijativu njemačkog Bundestaga kao zaklada te se smatra vodećim svjetskim kompetencijskim centrom za komunikaciju u području dizajna.

1) I.D.BUZZ: studija nije u prodaji i stoga ne podliježe Direktivi 1999/94/EZ.