Strategija TRANSFORM 2025+: Volkswagen kreće s programom za ključne tehnologije budućnosti

2017-02-28
  • Proizvođač čipova Infineon postaje prvi partner
  • Značajan dio automobilskih inovacija u području elektronike
  • Dr. Volkmar Tanneberger: "Zajedno stvaramo inovacije za automobil budućnosti"

Wolfsburg - Volkswagen radi na razvoju budućih inovacija u području vozila. Prvi partner je tvrtka Infineon Technologies, jedan od vodećih svjetskih proizvođača čipova. U izravnom dijalogu s proizvođačem specificiraju se zahtjevi prema budućim rješenjima za poluvodiče te se time kreće u novom smjeru zajedničkog razvoja.

Infineon i Volkswagen kreću sa strateškim programom za poluvodiče: Peter Schiefer, predsjednik sektora automobila tvrtke Infineon Technologies AG i dr. Volkmar Tanneberger, voditelj Volkswagenovog odjela za razvoj elektrike/elektronike (slijeva na desno)
U modernom automobilu nalazi se do 100 umreženih upravljačkih uređaja te tisuće elektroničkih komponenti. Učinkoviti upravljački uređaji čine osnovu za komfor u vožnji i sigurnost. Oni reguliraju najrazličitije funkcije - od klima-uređaja preko unutrašnjeg i vanjskog osvjetljenja sve do radara za razmak i sustava potpore. Velik dio automobilskih inovacija dolazi s područja elektronike.

Dr. Volkmar Tanneberger, voditelj Volkswagenovog odjela za razvoj elektrike i elektronike: "Pomoću zajedničkih budućih alata kao što je izrada virtualnih prototipova (Virtual Prototyping) dodatno se smanjuje vrijeme potrebno za razvoj, i to unatoč tome što će kompleksnost sustava dalje rasti".

Zbog izuzetno brzog razvoja elektronike i sve kraćih inovacijskih ciklusa tijekom procesa razvoja je potrebna sveobuhvatna suradnja s ciljem da se zajedničkim snagama u primjenu stave sofisticirani i pouzdani sustavi.

Kako bi i u budućnosti ispunio ove zahtjeve, Volkswagen je sada izradio strateški program za poluvodiče. U sklopu ovog programa tvrtka izravno surađuje s proizvođačima čipova. Cilj je razvoj tehničkih rješenja za buduće generacije vozila. Glavna tema je precizno definiranje zahtjeva. Prvi partner je njemački proizvođač poluvodiča Infineon.

Kompleksnost upravljačkih uređaja i dalje će rasti. Mobilnost budućnosti kod marke Volkswagen obilježena je opsežnom povezivošću, najboljim konceptima rukovanja i potpuno električnom vožnjom. Ključne tehnologije u svakom automatiziranom i električnom vozilu predstavljaju inovativni poluvodiči kao što su senzori za prepoznavanje okoline, mikrokontrolori za obradu podataka i odluke sustava u stvarnom vremenu te učinska elektronika za pogon vozila.

"Zahvaljujući mikroelektronici tvrtke Infineon vožnja automobila postaje čišća, sigurnija i udobnija", kaže Peter Schiefer, predsjednik sektora automobila tvrtke Infineon Technologies AG. "Kao partneri se veselimo još užoj suradnji s Volkswagenom. Učinkoviti poluvodiči jamac su za automobil budućnosti. S nama će automatizirana i potpuno električna vožnja čim prije postati moguća za sve klase vozila."

O tvrtki Infineon

Infineon Technologies AG vodeći je svjetski ponuđač rješenja za poluvodiče koja život čine jednostavnijim, sigurnijim i ekološki prihvatljivijim. Mikroelektronika tvrtke Infineon predstavlja ključ budućnosti vrijedne življenja. S više od 36 000 zaposlenika diljem svijeta tvrtka je u poslovnoj 2016. godini (kraj rujna) ostvarila promet od 6,5 milijardi eura. U Frankfurtu tvrtka Infineon trguje pod simbolom "IFX", a u SAD-u na slobodnom tržištu OTCQX International Premier pod simbolom "IFNNY". Dodatne informacije potražite na stranici www.infineon.com.
O marki Volkswagen: Mi budućnost pretvaramo u stvarnost.

Marka Volkswagen osobna vozila prisutna je na više od 150 tržišta diljem svijeta te proizvodi vozila na više od 50 lokacija u 14 zemalja. Marka Volkswagen proizvela je 2016. godine oko 5,99 milijuna vozila, u koja spadaju bestseleri kao što su Golf, Tiguan, Jetta ili Passat. Tvrtka Volkswagen trenutačno zapošljava 218 000 ljudi diljem svijeta. K tomu dolazi više od 7700 trgovinskih poduzeća sa 74 000 zaposlenika. Volkswagen dosljedno potiče daljnji razvoj automobilske proizvodnje. Električna mobilnost, pametna mobilnost (Smart Mobility) i digitalna transformacija marke predstavljaju temeljne strateške teme budućnosti.