Tako vam Polo pomaže pri promjeni voznog traka i izlasku iz parkirnog mjesta

Blind Spot

Uči ga svaki polaznik auto škole: pogled preko ramena kojim otkrivate vozila u mrtvom kutu. Vozači Pola sada po želji mogu naručiti i "Blind Spot"senzor. Čim se neko drugo vozilo nalazi u mrtvom kutu, LED-pokazivač u vanjskom zrcalu upozorit će vas na potencijalnu opasnost.¹ Ako unatoč tome uključite pokazivač smjera, odgovarajući LED-pokazivač u staklu zrcala počinje žmigati i upozorava vas na opasnost. Opcijski "Blind Spot" senzor funkcionira već od brzine od 15 km/h i nudi se u kombinaciji s potporom izlaska iz parkirnog mjesta.
Potpora izlaska iz parkirnog mjesta podržava vas kada unatrag izlazite iz parkirnog mjesta.¹ Uz pomoć senzora u stražnjem braniku sustav nadzire bočni promet iza vozila. U slučaju kritičnog približavanja nekog drugog vozila signalni zvuk i pokazivač u zaslonu radiouređaja ili navigacijskog sustava izdaju upozorenje. Ako ne reagirate na upozorenje, sustav u slučaju predstojećeg sudara može intervencijom kočenja umanjiti eventualne posljedice sudara ili ih u optimalnom slučaju spriječiti.

 

¹ U okviru granica sustava.

 

Držite promet na odstojanju.

ACC

Na druge vozače morate stalno reagirati, osobito kada je promet gust. U tome vas podržava opcijska automatska regulacija razmaka ACC. Ona vožnju čini komfornijom na način da održava željenu brzinu i razmak u odnosu na vozila ispred vas.¹ I to potpuno automatski. Nakon što sustav aktivirate pritiskom na tipku, radarski senzor u prednjem dijelu vozila mjeri razmak u odnosu na vozila koja voze ispred vas. Ako se razmak smanji ili poveća, sustav automatski koči ili ubrzava. U kombinaciji s opcijskim automatiziranim DSG mjenjačem s dvije spojke moguće je čak i automatsko kočenje sve do zaustavljanja. Kako biste sustav deaktivirali, dovoljno je pritisnuti papučicu kočnice ili tipku na višenamjenskom kolu upravljača.

 

¹ U okviru granica sustava.

Polo u potpunosti prati vaš tempo.

Uređaj za reguliranje brzine

Na dugim putovanjima, primjerice autocestom, noga na papučici gasa postaje sve teža i teža. Tu vas uređaj za reguliranje brzine može ciljano rasteretiti. Nakon što postignete željenu brzinu, aktivirajte sustav i brzina će se automatski održavati. Dignite nogu s papučice gasa i opustite je. Vozit ćete brzinom koju ste namjestili neovisno o uzbrdicama i nizbrdicama. Integrirani sustav za ograničenje brzine radi jednostavno i razumljivo: vi namjestite maksimalnu brzinu, a sustav na odgovarajući način ograničava dovod goriva u motor¹. Na taj se način primjerice lakše održava ograničenje brzine unutar naselja. Sustav za ograničenje brzine ugrađuje se serijski u osnovnom paketu opreme, a uređaj za reguliranje brzine može se naručiti opcijski za osnovni paket opreme i opremu Comfortline.

 

¹ Usponi i nizbrdice mogu uzrokovati prekoračenje namještene maksimalne brzine.

Da vas umor ne savlada.

Sustav prepoznavanja umora

Zamislite kako tijekom vožnje ravnom, monotonom dionicom polako postajete sve umorniji. Kolo upravljača držite kruto i okrećete ga još samo uz trzaje. Sustav prepoznavanja umora registrira ovo netipično ponašanje u vožnji i odmah reagira.¹ Čuje se zvučni signal, a napomena na višenamjenskom pokazivaču savjetuje vam da napravite stanku.
Sustav prepoznavanja umora potiče vas da vožnju nastavite odmorni nakon stanke, kako biste sigurno stigli kući. 

 

¹ U okviru granica sustava.
 

Zatvori

Novi Polo Za život pun avantura.