Izbornik
Pretraži
DCC
DCC Driving Mode Selection im Infotainmentsystems eines Passat
DCC Driving Mode Selection im Infotainmentsystems eines Passat

DCC: adaptivna regulacija voznog postroja

Volkswagen tehničke značajke

Sažete činjenice o sustavu DCC

  • Adaptivna regulacija voznog postroja DCC omogućuje prilagodbu voznog postroja vašem individualnom načinu vožnje i podlozi ceste.
  • Kratica DCC označava Dynamic Chassis Control.
  • Jednostavno pojašnjenje sustava DCC: adaptivna regulacija voznog postroja registrira ponašanje vozila u vožnji te u skladu s time prilagođava amortizacijsku postavku amortizera i upravljanje.

Što je adaptivni vozni postroj?

Tijekom vožnje treba savladati razne čimbenike koji pridonose percepciji samog osjećaja u vožnji. U optimalnom slučaju taj se osjećaj u vožnji može opisati kao miran, siguran i ugodan. Adaptivna regulacija voznog postroja DCC ima važnu ulogu u tome da svoju vožnju osjećate kao ugodnu.

Ono što se zapravo postiže adaptivnom regulacijom voznog postroja povezano je s amortizerima. Postavke voznog postroja mogu se prilagoditi tako da su usklađene s odgovarajućom situacijom u vožnji i podlogom ceste i da vozač osjeća drmanje u što manjoj mjeri. Dakle, rečeno jednom rečenicom, adaptivna regulacija voznog postroja DCC odgovorna je za to da uvijek imate osjećaj da putujete u optimalnim uvjetima na cesti – čak i ako to nije tako.

Kako radi DCC?

Kako već implicira sam naziv „adaptivna regulacija voznog postroja“, Dynamic Chassis Control može regulirati vozni postroj osobnog vozila. Pritom je najviše riječ o amortizerima. Vozni postroj treba biti komforan, ali mora također imati kruto opružje. DCC može postići tu ravnotežu prilagodbom amortizacije i na taj način osigurati prikladnu amortizaciju.

Sustav radi na principu senzora koji kontinuirano šalju podatke o položaju kotača te karoseriji i pomicanju amortizera. Oni u velikoj mjeri ovise o pojedinačnim uvjetima na cesti i načinu vožnje. U obzir se uzimaju i manevri kočenja, upravljanja i ubrzanja. Na temelju registriranih podataka DCC automatski odabire optimalnu postavku za svaki kotač, u skladu sa situacijom u vožnji i podlogom.

Driving Mode Selection im VW Taigo

Individualno upravljanje adaptivnom regulacijom voznog postroja DCC

Manualnim odabirom različitih programa vi kao vozač možete utjecati na adaptivnu regulaciju voznog postroja. Vozni postroj možete namjestiti na normalan, sportski ili komforan način vožnje pritiskom na gumb. Pritom se profil vožnje može udobno odabrati preko elemenata za rukovanje u središnjoj konzoli.

Adaptivni vozni postroj u modusu Sport jamči primjerice direktan osjećaj u vožnji. Modus Komfort savršen je za duge vožnje autoputom, u ovoj postavci vaše vozilo glatko klizi cestom zahvaljujući sustavu Dynamic Chassis Control. Uz sustav DCC i upravljanje se prilagođava u skladu s time.

DCC Adaptive Fahrwerksregelung

Prednosti adaptivne regulacije voznog postroja DCC

Glavna karakteristika adaptivne regulacije voznog postroja DCC: svugdje optimalno nalijeganje na cesti. Bilo na lokalnoj cesti, u gradskom prometu, tijekom terenske vožnje ili na autoputu: sa sustavom DCC spremni ste za sve podloge ceste. Donosimo ponovno pregled najvažnijih prednosti sustava DCC:

  • Adaptivni vozni postroj optimalno se prilagođava uvjetima na cesti
  • Najbolje moguće prianjanje svih guma
  • Osjeća se manje njihanja tijekom vožnje
  • Vozilo se može individualno prilagoditi načinu vožnje i svojstvima kolnika
  • Kraći put kočenjaMože se odabrati više programa za različite situacije

Jednostavno pojašnjenje

Volkswagen tehničke značajke

Kako radi pogon na sve kotače? Što znači DCC? I zbog čega postoje različite vrste kuke za vuču? Ako trebate brzo rješenje, pomoći ćete vam Tehnički leksikon marke Volkswagen. Ovdje ćete pronaći tehničke pojmove iz automobilskog sektora s kratkim i jasnim objašnjenjem.