Suočeni smo s najvećim izazovom u povijesti našeg poduzeća.
Možda i najvećim izazovom u povijesti mobilnosti: preuzimamo odgovornost za svoj
udio u globalnoj emisiji ugljičnog dioksida.
Zbog toga smo predani poštivanju Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama, a cilj
nam je do 2050. godine postati poduzeće s ugljično neutralnim* učinkom. Kako bismo
to postigli, mijenjat ćemo stvari:
Krenut ćemo novim putem.
Želimo da svi sudjeluju u ovom pokretu - mogućnošću odabira između inovativnih
pogonskih sustava. Kako biste pronašli vlastiti put ka smanjenju emisija. Samo ćemo
na taj način svi zajedno ostvariti naš zajednički cilj.
To je naš put prema nultim emisijama. On započinje ovdje.
Prvi isporučeni Volkswagen s neutralnim ugljičnim učinkom: Potpuno električni model ID.3
Potpuno električni model ID.3 prvi je Volkswagen ikada koji ne samo da je
proizveden s neutralnim ugljičnim* učinkom nego vam se i isporučuje s neutralnim
ugljičnim učinkom.
Tijekom proizvodnje oslanjamo se na energetsku učinkovitost i upotrebljavamo
električnu energiju iz obnovljivih izvora.
Emisije se izbjegavaju gdje god je to moguće. U međuvremenu će se kratkoročno
neizbježni udio emisija tijekom proizvodne faze postupno smanjivati te će se
kompenzirati certificiranim projektima za zaštitu klime. Prvi projekt za zaštitu
klime kojega podržavamo je onaj našeg partnera Permian Global s projektom Kantigan
Mentaya kojim će se zaštitit 149.800 hektara prašume u Indoneziji, koja apsorbira
velike količine CO₂.
A nakon isporuke? Pomažemo vam da dugoročno vozite svoj ID.3 uz nisku
emisiju CO₂. Uz fleksibilne ponude punjenja električnom energijom iz
obnovljivih izvora.
Za vas to znači potpuno električno ubrzanje bez grižnje savjesti. Vožnja nikada
nije bila tako dobra.
Svestrane: naše pogonske tehnologije
Budućnost mobilnosti trebala bi biti bez emisija. Ne samo za pojedince, nego za sve. Na putu do toga potrebne su nam svestrane tehnologije pogona koje nude bolje performanse u kombinaciji sa smanjenom potrošnjom te koje su najbolji mogući dokaz da svi mogu pridonijeti na svoj način.
Tehnologija električnog pogona potpuno električnih ID.3 i ID.4
Dvije atraktivne klase i jedinstven koncept vožnje koji pruža potpuno novi doživljaj.
- CO₂ neutralna proizvodnja i isporuka*
- momentalna snaga bezkompromisnog užitka u vožnji od samog početka
- povećana prostranost zahvaljujući konceptu nove električne MEB platforme
Plug-in hibridi
Dvostruki pogon za učinkoviti užitak u vožnji uz naše plug-in hibridne modele.
- Višestruka snaga i smanjena potrošnja zahvaljujući elektromotoru i TSI motoru
- Učinkovita putovanja zahvaljujući modusu E-MODE s električnim dosegom prikladnim za svakodnevnu vožnju
- Dvostruki užitak u vožnji kao rezultat GTE modusa s funkcijom Boost
Mild hibridi
Novi oblik učinkovitosti uz elektrificirani TSI benzinski motor: eTSI.
- Ekonomičnija putovanja zahvaljujući pohranjenoj kinetičkoj energiji i funkciji jedrenja
- Udobnija i agilnija vožnja u gotovo svim voznim situacijama
- Više užitka tijekom vožnje zahvaljujući snažnoj električnoj potpori
Zajedno za bolju zaštitu klime
Svaki se korak broji na putu do mobilnosti s nultom emisijom. Zbog toga radimo na smanjenju emisija duž cijelog lanca vrijednosti postavljajući nove standarde kako za ljude tako i za okoliš.
Optimizacija našeg opskrbnog lanca
Na višim razinama opskrbnog lanca također želimo povećati upotrebu električne
energije iz obnovljivih izvora kao i recikliranih materijala - obzirom na veliki
broj komponenti, dobavljača i poddobavljača, radi se o vrlo složenom zadatku u koji
ulažemo svu svoju energiju. Tako smo primjerice svojim dobavljačima propisali
upotrebu energije iz obnovljivih izvora tijekom proizvodnje ćelija baterije.
Uravnoteženje emisija CO₂ preko certificiranih projekata za zaštitu klime
vidimo kao trenutačnu mjeru za kompenzaciju neizbježnih emisija i kao jedan od
koraka na putu do budućnosti bez emisija.
Električna energija iz obnovljivih izvora energije za naše pogone
Za proizvodnju vozila također je potrebna energija. Radimo na dodatnom smanjenju
emisija CO₂ naših pogona diljem svijeta. Naš je cilj prepoloviti
emisije CO₂ naših pogona do 2025. godine (u usporedbi s 2010. godinom).
To planiramo postići primjerice još većom upotrebom energije iz obnovljivih izvora
na energetski učinkovitim lokacijama. Na taj ćemo se način polako približavati svom
cilju postanka poduzeća s neutralnim ugljičnim* učinkom.
* Emisije CO₂ izbjeći će se i izravno smanjiti u koncernu Volkswagen gdje god je to moguće. Dobavljači na početku proizvodnog lanca dužni su na odgovarajući način izbjegavati i smanjivati emisije. Emisije CO₂ koje se ne mogu izbjeći i smanjiti u koncernu VW te odgovarajućim obvezama u opskrbnom lancu bit će nadoknađene u ekvivalentnoj količini certificiranim projektima zaštite klime.
** Predviđeni doseg za dovršetak ciklusa vožnje na temelju globalno usklađenog ispitnog postupka za osobna i laka gospodarska vozila (WLTP) na valjcima za ispitivanje kočnica (nije serijska verzija). Vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje za serijska vozila mogu se razlikovati ovisno o opremi. Stvarni doseg postignut u stvarnim uvjetima razlikuje se ovisno o stilu vožnje, brzini, upotrebi komfornih ili sporednih trošila, temperaturi okoline, broju putnika/masi tereta i topografiji. Ipak, ovisno o profilu upotrebe, 80 % vozača moći će voziti između 230 i 330 km s manjom varijantom baterije (45 kWh, neto), između 300 i 420 km sa srednjom varijantom veličine baterije (58 kWh, neto) i između 390 i 549 km s najvećom varijantom baterije (77 kWh, neto) bez potrebe za punjenjem.
Plug-in hibridi:
Potrošnja goriva, l/100 km: 0,9 - 2,8 kombinirana vožnja: emisije CO₂ kombinirana
vožnja, g / km: 21 - 62. Vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje
serijskog vozila razlikuju se ovisno o opremi.
Mild hibridi:
Potrošnja goriva, l/100 km: 5,2 - 5,7 kombinirana vožnja: emisije CO₂ kombinirana
vožnja, g / km: 119 - 130. Vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje
serijskog vozila razlikuju se ovisno o opremi.
ID.3:
Potrošnja električne energije kWh/100km: 14,9 - 16,1kombinirana vožnja: emisije CO2
kombinirana vožnja, g/km: 0 ; klasa učinkovitosti: A+. Slika prikazuje model s
dodatnom opremom.
ID.4:
Potrošnja električne energije kWh/100km: 16,8 - 17,7 kombinirana vožnja: emisije
CO2 kombinirana vožnja, g/km: 0 ; klasa učinkovitosti: A+. Slika prikazuje model s
dodatnom opremom.