Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Zatvoriti izbornik

Pitanja i odgovori

Pitanja vezana uz rezervaciju

Mogu li stornirati svoju rezervaciju?

Da, naravno. Svoju rezervaciju možeš stornirati online u svakom trenutku, dok god Volkswagen trgovac ne primi obvezujući kupoprodajni ugovor. Jednostavno se ulogiraj na carLOG i izvrši storniranje ili stupi u kontakt sa službom za korisnike nakon čega će ti se iznos za rezervaciju u potpunosti vratiti.

Pretvara li se moja rezervacija automatski u kupoprodajni ugovor?

Naravno da ne. E-mailom ćemo te obavijestiti kada će se moći naručiti posebna edicija. Tada ćeš ju moći naručiti kod Volkswagen ugovornog partnera po svom izboru uz predočenje svoga rezervacijskog kôda i sklopiti obvezujući kupoprodajni ugovor. Naravno samo ako još ostane slobodnih vozila.

Koliko vozila mogu rezervirati?

Možeš rezervirati maksimalno jedan ID.3 1ST model.

Mogu li svoju rezervaciju prenijeti na druge osobe?

Tvoja je rezervacija vezana uz osobu.

Što je to carLOG ID i zašto mi je potreban?

carLOG-ID tvoj je ključ za sve Volkswagenove digitalne usluge. On je potreban da bi se ulogirao na svoj osobni Volkswagen račun.

Hoću li dobiti broj rezervacije?

Da, nakon uspješne rezervacije od nas ćeš e-mailom dobiti broj rezervacije. Broj rezervacije možeš u svakom trenutku vidjeti na carLOG-u pod "Moje narudžbe".

Za što mi je potreban broj rezervacije?

Brojem rezervacije osigurava se tvoje pravo na narudžbu nekog od ID.3 1ST vozila ponuđene posebne edicije, ako ostane još slobodnih vozila.

Može li moj trgovac izvršiti rezervaciju za mene?

Nažalost ne. Nijedan trgovac ne može izvršiti rezervaciju za tebe.

Mogu li rezervaciju izvršiti telefonski?

Rezervaciju možeš izvršiti isključivo online preko odgovarajuće Pre-Booking aplikacije na Volkswagenovoj web stranici.

Do kada najkasnije mogu izvršiti storniranje?

Sve dok kod nekog Volkswagen trgovca ne sklopiš obvezujući kupoprodajni ugovor, svoju rezervaciju možeš u svakom trenutku stornirati. Jednostavno i udobno u carLOG području za logiranje. Ali čak i ako to zaboraviš, ništa se neće dogoditi, jer će se po isteku razdoblja kampanje rezervacija automatski poništiti, a iznos za rezervaciju vratiti.

Još nisam dobio nikakvu potvrdu rezervacije. Zašto?

Jesi li unio ispravnu e-mail adresu? Ili je možda potvrda završila u tvom "spam" direktoriju? Ako to nije slučaj, u svakom se trenutku možeš obratiti našoj podršci na volkswagen(kwfat)porschecroatia(kwfdot)hr

Hoće li mi se u slučaju povrata sredstava pripisati kamate?

Ne, na naknadu za rezervaciju ne plaćaju se kamate.

Pitanja vezana uz narudžbu

Kada moram platiti svoje vozilo?

O ovom ćeš se pitanju dogovoriti sa svojim Volkswagen trgovcem u sklopu osobnog razgovora prilikom svoje konačne narudžbe. On će te pri tome naravno iscrpno informirati o potencijalnim mogućnostima i rokovima plaćanja.

Od kada ću moći naručiti vozilo?

O točnom vremenu kada će biti moguće izvršiti narudžbu informirat ćemo te e-mailom.

Koliko imam vremena za narudžbu svog vozila?

I o tome ćemo te informirati e-mailom. Važno je znati: redoslijed naručivanja ovisi o redoslijedu rezerviranja.

Moram li se vezati za jednog trgovca?

Iako se kod rezervacije moraš vezati za jednog trgovca, obvezujuću narudžbu ipak možeš obaviti kod bilo kojeg Volkswagen trgovca.

Kada ću dobiti točne podatke o modelu?

Nakon uspješne rezervacije putem biltena ćemo ti slati novosti, informacije i detalje o ID.3 1ST posebnoj ediciji.

Hoću li ID.3 1ST posebnu ediciju moći slobodno konfigurirati?

U trenutku narudžbe moći ćeš birati između tri prethodno specificirane varijante modela posebne edicije ako ostane još slobodnih vozila. Slobodna konfiguracija nije pak predviđena.

Pitanja vezana uz plaćanje

Koje metode plaćanja mogu koristiti prilikom rezervacije?

Plaćanje možeš izvršiti jednostavno Visa ili Mastercard karticama te sustavima direktnog plaćanja.

Postoje li za ID.3 1ST posebnu ediciju posebne ponude za financiranje i leasing?

Naravno da i kod vozila ID.3 1ST posebne edicije možeš profitirati od atraktivnih ponuda za leasing i financiranje. Kako će one točno izgledati, možeš saznati svoga Volkswagen trgovca.

Što će se dogoditi s iznosom za rezervaciju ako naručim ID.3 1ST posebnu ediciju?

Prilikom tvoje narudžbe iznos za rezervaciju bit će vraćen istim kanalom kojim si ga platio.

Koliko će dugo trajati povrat naknade za rezervaciju?

Nakon što svoje vozilo naručiš ili možda čak i storniraš naknada za rezervaciju vratit će ti se u roku od otprilike 5 do 30 dana. Ovaj rok ovisi o pružatelju platne usluge. Ako povrat iz bilo kojeg razloga ne uspije, stupite u kontakt sa službom za korisnike.

Moja preferirana metoda plaćanja nije prihvaćena. Što sada?

Najbolje je da još jednom pokušaš s nekom drugom kreditnom karticom ili opcijom plaćanja ili da kasnije pokušaš ponovno.

Mogu li iznos za rezervaciju koristiti i za druge proizvode, dijelove dodatne opreme ili odobrenja?

Nažalost iznos za rezervaciju za sada još ne možeš koristiti za druge proizvode ili usluge.

Kamo se vraća iznos za rezervaciju?

Prilikom tvoje narudžbe iznos za rezervaciju vraća se istim kanalom kojim si ga uplatio.

Gdje se iznos za rezervaciju deponira?

Iznos za rezervaciju šalje se društvu Porsche Croatia d.o.o. te se tamo sigurno deponira.

Što će se dogoditi s iznosom za rezervaciju u slučaju smrti, nezgode itd.?

Bez obzira na to što će se dogoditi: tvoj iznos za rezervaciju u svakom će se slučaju vratiti. Najkasnije po isteku razdoblja za rezervaciju.

Ostala pitanja

Koja je razlika između tri varijanti opreme posebne edicije?

Kako će točno izgledati pojedinačne varijante modela, saznati ćeš putem e-maila. Tada ćeš još uvijek imati dovoljno vremena odlučiti se za svog favorita, ako ostane još slobodnih vozila.

Je li sigurno da ću moći naručiti ID.3 1ST?

Da, svaki kupac s valjanim brojem rezervacije može naručiti jedan od tri posebna modela.

Mogu li naručiti i druge vrste opreme?

Ne. Vozila ID.3 1ST posebne edicije unaprijed su konfigurirana te stoga nažalost nije moguća promjena opreme.

Gdje će se moji podaci pohraniti?

Tvoji osobni podaci, koje si naveo u postupku registracije, Volkswagen će pohraniti uz poštivanje maksimalnih standarda sigurnosti. Tvoje podatke o plaćanju obrađivat i pohranjivat Six Payments Services - Pay Unity.