Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Zatvoriti izbornik

20.12.2019 Vrhunski rezultat za novi Golf:
pet zvjezdica na testu sigurnosti Euro NCAP

Ispitivači su ovom novom, kompaktnom modelu dali vrlo
visoke ocjene u pogledu svih kriterija – za zaštitu odraslih putnika, djece i ranjivih sudionika u cestovnom prometu te u pogledu sustava potpore.

  • Visoke pojedinačne ocjene u svim kategorijama testa
  • Odrasli i djeca uživat će u izvrsnom stupnju zaštite novog Golfa
  • Brojni sustavi potpore dio su serijske opreme

Novi Golf osvojio je najveću ocjenu na testu sigurnosti Euro NCAP (Europski program za procjenu sigurnosti novih vozila). Ispitivači su ovom novom, kompaktnom modelu dali vrlo visoke ocjene u pogledu svih kriterija - za zaštitu odraslih putnika, djece i ranjivih sudionika u cestovnom prometu te u pogledu sustava potpore.

"Zaštita odraslih putnika" - s ukupnom ocjenom od 95%

Mala testna flota Golf vozila bila je spremna za test sigurnosti Euro NCAP. U kategoriji "Zaštita odraslih putnika" vozila su morala proći kroz razne scenarije sudara: kada se vozilo s 40 % prednje površine frontalno sudara s deformirajućom preprekom, kada se vozilo s prednjom površinom frontalno sudara s čvrstim zidom, bočni udar te sudar sa stupom. Brzine sudara sezale su od 32 do 64 km/h. Drugi testovi koji su se fokusirali na aspekte kao što su nanošenje trzajnih ozljeda pri sudarima u stražnjem dijelu vozila provodili su se na postoljima za ispitivanje sjedala tijekom sudara. Također se provjeravala učinkovitost sustava kočenja u nuždi Front Assist u pogledu sprječavanja predstojećih sudara pri brzinama vozila uobičajenim za gradsku vožnju. Sve u svemu, novi Golf osvojio je 95 % bodova dostupnih za zaštitu odraslih putnika.

Rezultati frontalnog i bočnog udara bili su uključeni u ocjenu radi zaštite djece koja se nalaze u vozilu, a bili su upotpunjeni testom postavljanja standardnih dječjih sjedalica i provjerom pričvrsnih točaka kao što je sustav ISOFIX. U ovoj je kategoriji novi Golf postigao 89 %. Rezultat za zaštitu pješaka i biciklista iznosio je 76 %. Pritom su u središtu bili utjecaj vozila na glavu, prepone i donji dio nogu te učinkovitost sustava kočenja u nuždi.

„Sigurnosni sustavi potpore” - sustav ograničenja brzine, sustav nadzora okoline za veće brzine, potpora zadržavanja vozila na voznom traku...

Ostali sustavi potpore, kao što su sustav za ograničenje brzine, sustav za nadzor okoline za veće brzine i potpora zadržavanja vozila na voznom traku, ocjenjivali su se u kategoriji "Sigurnosni sustavi potpore". Marka Volkswagen novi je Golf opremila sveobuhvatnim paketom sustava potpore, od kojih su neki poznati samo iz viših klasa vozila. Dva su serijska sigurnosna sustava posebno važna: potpora zadržavanja vozila na voznom traku Lane Assist i Front Assist, koji nadzire promet ispred vozila upotrebom radarskog senzora i prednje kamere. Vozilo koči automatski u opasnim situacijama - čak i pri vrlo malim brzinama tijekom gradske vožnje. Test sigurnosti Euro NCAP pokazuje svoju učinkovitost: s ocjenom od 78 % ukupnih bodova novo, kompaktno vozilo marke Volkswagen pokazalo se u vrhunskom svjetlu i u kategoriji "Sigurnosni sustavi potpore".

Šest zračnih jastuka - dva prednja zračna jastuka, bočni zračni jastuci i zračni jastuci za glavu - serijske su značajke novog Golfa, baš poput zatezača pojaseva i ograničenja sile zatezanja pojasa na svim vanjskim sjedalima. Proaktivni sustav zaštite putnika dostupan je opcijski. Tako se, na primjer, zatezanjem pojaseva ili zatvaranjem otvorenih prozora mogu ublažiti posljedice predstojećeg sudara.

Marka Volkswagen nudi dodatne vrhunske sustave potpore u okviru dodatne opreme, uključujući automatsku regulaciju razmaka (ACC) s prediktivnim prepoznavanjem brzine. Sa sustavom Travel Assist novi Golf se može voziti i djelomično automatizirano s brzinom do 210 km/h. Druga značajka koja pridonosi sigurnoj, opuštenoj vožnji jest Car2X komunikacija, koja u opasnim situacijama u prometu omogućuje komunikaciju novog Golfa s drugim vozilima - a u budućnosti i s infrastrukturom. Isto se odnosi na potporu kod prometnog zastoja Traffic Jam Assist, potporu za hitne slučajeve Emergency Assist i potporu za parkiranje Park Assist.

Sa svojom ocjenom od pet zvjezdica za novi Golf marka Volkswagen nastavlja nizati uspjehe u okviru testa sigurnosti Euro NCAP - model T-Cross također je osvojio najveći broj bodova u svibnju 2019. Europski program za procjenu sigurnosti novih vozila već 20 godina služi kao strogo mjerilo za razinu sigurnosti novih vozila. On kupcima pruža točne informacije o sigurnosti popularnih, novih modela. Tijekom proteklih nekoliko godina ispitne su procedure i zahtjevi u pogledu serijskih sustava potpore za vozača i pasivne sigurnosti dodatno postroženi. Sve pojedinosti dostupne su javno na web-stranici www.euroncap.com.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim