Izbornik
Pretraži
Golf 5
Ein blauer VW Golf 5 schräg von vorne

Golf 5

Golf V stigao je 2003. uz snažan dizajn te povećanu agilnost i sigurnost.

Slike: VW AG

2003. – 2008.

Golf V

Golf V predstavljen je u listopadu 2003.: s potpuno aktualiziranim voznim postrojem, uključujući stražnju osovinu s četiri spone i elektromehanički servoupravljač, postavio je nove standarde. Disk kočnice, ESP, ASR, EDS, ABS i potpora pri kočenju podigli su sigurnost na novu razinu. Bočni zračni jastuci također su bili opcijski dostupni. Golf 5 ponovno je bio veći od svog prethodnika, krasili su ga dinamičan stražnji kraj i velika glavna svjetla. Do 2008. proizvedeno je 3,4 milijuna vozila.

Der VW Golf 5 in silber schräg von vorne
Der VW Golf 5 in silber schräg von hinten
Scheinwerfer eines VW Golf 5
Der Innenraum des VW Golf 5

Verzije Golfa V

Ovdje ćete pronaći kratki pregled varijanti Golfa 5

2004.

Golf 5 GTI

Peta generacija Golfa GTI prva je s turbobenzinskim motorom s izravnim ubrizgavanjem (TSI). S 147 kW (200 KS) motor je omogućavao najveću brzinu od 235 km/h. Zahvaljujući novom 6-stupanjskom automatiziranom mjenjaču s dvije spojke, GTI ubrzavao je do 100 km/h za samo 6,9 sekundi; sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, to je trajalo 7,2 sekunde. Golf V GTI bio je dostupan u verziji s dvojim i s četvorim vrata.

Ein weißer VW Golf 5 GTI schräg von vorne
2004.

Golf 5 Plus

Golf Plus predstavljen je krajem 2004. i nudio je povišeni položaj sjedenja, više prostora za noge straga i veći kapacitet prtljažnika. Kompaktni monovolumen također je oduševljavao pomičnom stražnjom klupom i brojnim mogućnostima odlaganja, što ga je činilo posebno privlačnim za obitelji.

Ein blauer VW Golf 5 Plus schräg von hinten
2005.

Golf 5 R32

Golf R32 nastavio se i u petoj generaciji. Takozvani „Über-Golf“ serijski je bio opremljen ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, 4MOTION pogonom na sve kotače i 3,2 l motorom sa šest cilindara, 184 kW (250 KS) i 320 Nm okretnog momenta. Golf V R32 ubrzavao je od 0 do 100 km/h za 6,5 ​​sekundi (6,2 sekunde s DSG mjenjačem).

Ein blauer VW Golf 5 R32 von vorne
2006.

Golf 5 GT

Golf V GT prvi je Twincharger TSI motor na svijetu s turobpunjačem i kompresorom. Kompresor je radio pri niskom broju okretaja, dok je turbopunjač preuzimao rad pri velikom broju okretaja. Golf V GT bio je dostupan s benzinskim (TSI) i dizelskim (TDI) motorom.

Der VW Golf 5 GT in silber schräg von vorne

Ostale generacije Golfa