Volkswagen na Zagreb Auto Show-u

2016-04-05

Zagreb, 05. travnja 2016. - Volkswagen s ponosom prezentira svoj izložbeni prostor koji je ujedno i najveći prostor koji jedna marka prezentira na ovogodišnjem Auto Show-u.

Na ukupno 1100 m2 predstavljamo također i najširu gamu modela jedne auto marke uopće. Sveukupno 24 Volkswagen modela, od čega 21 model iz programa osobnih vozila te 4 modela iz programa lakih gospodarskih vozila. S ponosom predstavljamo i zasebni izložbeni prostor VW oldtimer vozila koji ujedno simbolizira Volkswagenov program Classic Parts, tj. specijalizirani program originalnih dijelova za sve generacije modela Volkswagena ikada proizvedenih.

Ispred paviljona izloženi su i prerađeni modeli VW gospodarskog programa -između ostalih Transporter hitna pomoć, Crafter kiper, Crafter hladnjača. Volkswagen ne samo da prati trendove, već i ih u velikoj mjeri sam definira, kako u vanjskom i unutarnjem dizajnu, tako i u inovativnim tehnologijama. U načinu komunikacije Volkswagen također uvijek prati najnovije trendove, pa je tako Volkswagenov sajamski prostor ove godine prepun zanimljivih inovativnih i zabavnih cornera, na koje pozivamo posjetitelje da ih istraže, zabave se i informiraju kroz inovativnu digitalnu tehnologiju.

Ove godine Volkswagen se prezentira u novom ruhu, koji ujedno prati i redizajn u svim auto salonima, kako u Europi tako i u Hrvatskoj. Izložbeni prostor marke Volkswagen svojim impozantnim, ali ujedno i minimalističkim izgledom izložbenog prostora svojom bjelinom stavlja izložene modele u prvi plan, ne skrećući pogled na nepotrebne arhitektonske elemente. Do kraja lipnja svi auto saloni marke Volkswagen bit će prezentirani u novom ruhu koje javnosti predstavljamo upravo na Auto Show-u.

Volkswagen nije samo Das Auto - Volkswagen su ljudi, svi Volkswagen vozači, njihove želje i potrebe. Volkswagen je tradicija, sigurnost, toplina doma, želja za napretkom…Volkswagen je partner za cijeli život.

Na zagrebačkom Auto Show-u novi Tiguan doživljava svoju svjetsku vicepremijeru, i to odmah nakon ženevskog auto salona. Ovim putem treba istaknuti i više no atraktivnu početnu cijenu ovog poželjnog SUV modela koja iznosi 182.400 kn

Na sajmu je izložen i višestruki pobjednik u WRC-u, model Polo WRC.

Volkswagen je već petu godina zaredom lider na hrvatskom tržištu s prosječnim tržišnim udjelom od 16%, što je daleko iznad europskog prosjeka. Cilj 2016. godine za marku Volkswagen obrana je liderske pozicije i naravno daljnje poboljšanje tržišno vodećih standarda kod zadovoljstva kupaca u svim segmentima.
Cjelodnevno će se na cijelom izložbenom prostoru nuditi pregršt zanimljivih događanja i nagradnih igara. Naše vrijedne hostese nose modni potpis Martine Felje. Nakon razgledanja i zabave na VW štandu pozivamo posjetitelje da posjetite Bistro Living room by Hemingway i opuste se u ugodno clubu koji smo pripremili za posjetitelje.

Za vrijeme Auto Show-a Volkswagen nudi akciju pod nazivom "Zagreb Auto Show - isplativa računica", u kojoj nudimo dodatne bonuse pri kupnji vozila tijekom tijekom Auto Show-a. Više možete pronaći ovdje.